fredrikrb Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Heihei! Er M5-replika med dekk (Tyfoon Successor 225/45-17, 235 bak), med ET20. Dekkene bærer for meg ikke preg av slitasje. Jeg har hatt de på bilen en dag. Det er en felg som har fått skrapet av litt lakk, en annen har litt småriper etter å ha tippet over, og en har enda mindre enn det igjen. Ingen er kantkjørt. Interessert? Gi bud. :--) Felgene befinner seg i Skien, men kan også ta de med til Gjøvik, siden jeg studerer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hva er prisforlangende? jeg er egentlig interessert i kun felgene siden jeg er på jakt etter felger til vinderdekka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Kunne tenke meg bud over 3500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hvis noen skulle ha bare felga, kan jeg ta dekkene if the price is right. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Kunne tenke meg bud over 3500. Da byr jeg 3600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 S.Gunstad: tja, det er ikke uaktuelt å selge det delt, så lenge jeg eventuelt har kjøpere til begge deler. Hva er riktig pris for dekkene i dine øyne? Jimbo: Bud notert. :--) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 passer disse e34? og når skal du til gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Dette kunne vært noe for meg, men hvordan er dekkene å kjøre på? Har hørt litt forskjellig om disse Tyfoon dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Skal vel passe på E34 såvidt jeg vet. Reiser oppover til Gjøvik igjen første påskedag. Johansen100: Jeg har ikke brukt de så mye, så jeg tør ikke uttale meg på egenskapene. Har kjørt kanskje 10km med de en dag jeg måtte av med de andre sommerhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 3500? hadde d gått an og møtt deg i fagernes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Hvis Jimbo ville gi 3600, så ser det ut som en lettere løsning. Fagernes er jo en grei kjøretur fra Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hvis Jimbo ville gi 3600, så ser det ut som en lettere løsning. Fagernes er jo en grei kjøretur fra Gjøvik. Budet står fremdeles ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Noen flere som eventuelt er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Jeg er. Kunne evt møtt deg på e18 når du skal til skole første skole dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå