fredrikrb Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Heihei! Er M5-replika med dekk (Tyfoon Successor 225/45-17, 235 bak), med ET20. Dekkene bærer for meg ikke preg av slitasje. Jeg har hatt de på bilen en dag. Det er en felg som har fått skrapet av litt lakk, en annen har litt småriper etter å ha tippet over, og en har enda mindre enn det igjen. Ingen er kantkjørt. Interessert? Gi bud. :--) Felgene befinner seg i Skien, men kan også ta de med til Gjøvik, siden jeg studerer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hva er prisforlangende? jeg er egentlig interessert i kun felgene siden jeg er på jakt etter felger til vinderdekka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Kunne tenke meg bud over 3500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hvis noen skulle ha bare felga, kan jeg ta dekkene if the price is right. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Kunne tenke meg bud over 3500. Da byr jeg 3600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 S.Gunstad: tja, det er ikke uaktuelt å selge det delt, så lenge jeg eventuelt har kjøpere til begge deler. Hva er riktig pris for dekkene i dine øyne? Jimbo: Bud notert. :--) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 passer disse e34? og når skal du til gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...