fredrikrb Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Hvis du vet at du vil ha de, så er det en mulighet å møte deg ved E18 et sted ja. :--) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Opp. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Hvis disse passer til E-39 så byr jeg 3700. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 De passer E39 ja. Bud notert :--) Har vasket de idag, og som en liten rettelse kan jeg nevne at bakhjulene er 235 brede, og ikke 225. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Vil det si att disse dekka er nye da du bare har brukt dem en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 De er ikke nye. De fulgte med bilen når jeg kjøpte den, men jeg tok de aldri i bruk. Vet ikke når de er kjøpt, men utifra hva jeg kan se, så er det ikke særlig brukt. Gi meg noen minutter så kan jeg ta en tur ut og måle mønsterdybde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 oki doki. og når er budrunden over? Regner selvfølgelig med att disse er helt runde og ikke bulket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Fant ikke et mer egnet verktøy til måling enn en tommestokk, men målte rundt 7mm spor i de. Merket ingenting til at de skulle være noe annet enn runde når jeg brukte de i allefall... Men har ikke kjørt de i noen maskin for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå