bmw520 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Har en pioneer 88rs som selges for 2500kr. Har alt av kabler og manualer. meget kurant spiller og har d meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 hehehe, holdt på med anlegg i mange år, men man trenger nå strengt tatt ikke gå elektro for å koble en spiller da Nei, ikke det jeg mente. Men sett deg inn i anlegg. Det er kjempeskøy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 hehehe, holdt på med anlegg i mange år, men man trenger nå strengt tatt ikke gå elektro for å koble en spiller da Nei, ikke det jeg mente. Men sett deg inn i anlegg. Det er kjempeskøy da hehehe, d du mente, da beklager jeg at jeg missforstod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Hør med LArza, han skal selge spilleren sin nåå har den i golfen til sanna atm, fungerer utrolig bra! send på ei mld elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 ahh ;p hehehe skal faen meg høre:P men har ikek kjøpt meg noe basskasse eller noe slik enda.. jeg har sett på litt forskjellig , kan linke de jeg har sett på.: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4103&katid=166&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5972&katid=632&mid=m436&id=&vn=736 jeg har altså ikke mer enn rundt 3000 og kjøpe anlegg for så hvem av disse er evt best? med tanke på LYD og ikke merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 ahh ;p hehehe skal faen meg høre:P men har ikek kjøpt meg noe basskasse eller noe slik enda.. jeg har sett på litt forskjellig , kan linke de jeg har sett på.: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4103&katid=166&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5972&katid=632&mid=m436&id=&vn=736 jeg har altså ikke mer enn rundt 3000 og kjøpe anlegg for så hvem av disse er evt best? med tanke på LYD og ikke merke.. ville gått for jbl anlegget jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 takk;D flere meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 å d er pga av kvalitet og at lyden er bedre på jbl, men dette er jo selvsagt smaksak, er også vanskelig å si en mening om man ikke har prøvd begge pakkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 jeg hadde velgt jbl;) uten tvil;) åsså hadde jeg velgt en kenwood spiller;) har hatt 4 kenwood spillere hittil, og de fleste kammeratene mine har det og funker som bare det:) mn må si meg eni å bruke litt mer penger i anlegget. ny spiller koster over 1k.... oppimot 2k for en kjempe spiller uten sjerm da seff:P har selv noen jbl t696 de er syke;) lykke til videre me kjøp og eventuelt bygging av anlegg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 jeg har pioneer spiller.. som funker greit fikk u gave åsånn .. så blir nok en av de pakkene lyst til å gå for Rf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Steemmer her nokk for Rockford Fosgate Prime pakken. RF spiller utrolig rått da. Og har en ekstrem kvalitet på sine produkter. Pappa er musikk entusiast og handler BARE Rockford Fosgate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 RF er overhode ikke som d var lenger, dem lever nå mere på navnet eller på kvalitet dessverre Når d gjelder spiller så er d ikke mange som er bedre en Alpine gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå