Bimmerlars Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hvor får jeg kjøpt det? Har et dino ratt jeg skulle hatt i min. Får man TÜV til det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 man "får" ikke tuv til slike deler hvis ikke det ligger i esken når du kjøper rattet, rattboss får du vel hos de fleste rekvisita butikker, Biltema, Pedersen Racing, Kollevold osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Pedersen hadde! Takker. Skjer om man blir stoppet med slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 veldig lite tror jeg, så sant ikke du har et veldig lite ratt så bryr de seg nok ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Er ikke veldig lite. Blir vel som med alt annet sikkert om de ser det. Må vel på visning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå