Ole M.Haraldstad Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Bosch kjølevifte, 39cm diameter, bygger 8cm. Dekselet måler 39x67cm, men kan skjæres i passende lengde. Sugende. Disse er noe mindre enn Volvo v70 viftene, og nesten like effektiv.
destroyy Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Kan du gjøre meg en stor tjeneste? Kjøpte jo en slik av deg for en stund siden.. men klipte av den regulatoren hehe... Men kunne du lest av litt info på lappene på den å sendt til meg? kunne trengt å vite hvor mye strøm den drar Evetuelt om du har en slik regulator tilovers som jeg kunne fått billig?
Ole M.Haraldstad Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Hei. Den trekker nesten 30A. Så du bør ha 2x30A sikringer slik at de ikke ryker når den starter. Regulatoren bruker du ikke. Bare legg opp minst 4mm2 kabel og ett bra rele.
destroyy Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Daså.... sliter nemlig med at den ryker nå... men litt små kabler og puslete 30amp sikring Duger orginalt bmw rele tror du?
Ole M.Haraldstad Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Vanlige releer er spesifisert til 30A. Så det bør gå greit. En bedre løsning er å finne ett som er spesifisert til f.eks 50A. Har forsåvidt ikke vært borti at noe rele har gått pga dette.
SweetBMW Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 det er vel derfor du har regulatoren der i utgangspunktet... pga start strømmen..
Ole M.Haraldstad Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Nei, den er der for å ha forskjellige hastigheter på vifta. Motorstyringa styrer hastighet på den i forhold til mange parametere. Den er PWM styrt, og kan ha en hastighet fra 15-85%. Den begynner "mykt", så man får myk start som en bonus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå