jcvold Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 halla. har en 2001`modell BMW 325CI stående i garagen.tok den med på "flyttelasset" da jeg flyttet hjem fra USA.kjøpte den der borte,og den er i god stand. men har ikke satt skilter på den her i Norge enda. den er ferdig momset,og jeg har hvert å vist den hos Biltilsynet,der de sjekker importerte biler. gjenstår å betale engansgsavgiftene,og så få på skilt. engansgsavgiftene er ca 100.000,- kr så jeg vurderer å selge den slik den er nå. den har masse utstyr,og er null rust på den. den har gått ca100 000 miles ,det er ca 160.000 km,men veistandaren i statene er mye bedre enn her hjemme,så slitasjen er minimal. av utstyr nevnes -Sportseter i skinn med memory -senket -effektanlegg, type Dinian -sportsratt med Cruisecontroll, styrer CD spilleren osv -varme i setene -klimaautomatikk -regnsensor -soltak -17" sommerfelger med 225 Michelin pilot dekk,omtrent helt nye -hvite blinkers all around -sportsluftfilter -el speil -BMW buisness CD spiller -midtarmlene -kjørecomputer seriøse bud mottas med takk enten på Pm eller på mail til jancato@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hadde vært fint om du kunne gitt en ca prisantydning.... Hvor i Gulen er det du holder til? Jeg er faktisk i gulen i skrivende stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Du har PM. Dingja i Gulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 prisantydning hadde vært fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 prisantydning hadde vært fint ja du har fått PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Er prisen hemmelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Er prisen hemmelig ? nei,men prøver å unngå at denne salgstråden blir om til en diskusjonstråd for besserwissere,testpiloter og dekksparkere som kun er ute etter å kritisere... men har sett for meg 130-140.000,- men er åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Da var de godkjente fjørene montert,så nå gjenstår bare engangsavgiftene. jeg kommer nok til å betale den og selv,og da kommer billen til salgs til "normal" pris om noen uker,ferdig med norske skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg