Gjest Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Har som nevnt problemer med alram/startsperre i en e34 540. Dette viser seg å sikkert være orginalt i bilen fra den var ny. Denne har ikkje virket tiden eg har hatt bilen. Problemet nå er at når eg setter nøkkelen i tenningen og vrir rundt så begynner alarmen å ule og bilen starter ikkje. Det eg lurer på er kort og greit om det er noen som har vært borti samme problem, hva kan eg gjere for å koble ut alarm/startsperre evt fikse dette?? Er ettermontert "fjernstarter" på bilen men trur ikkje denne har noe med problemet å gjøre. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hallå, Det kan vara så att du måste öppna bildörren med nyckeln för att larmet ska gå av helt ibland. Så har jag varit med om på tex M5 E34or. Mvh//A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Har prøvd dette, men det virker ikkje det heller. Låser alltid opp dørene med nøkkelen da eg ikkje har trykkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå