Aambakk Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut bilen min Er ikke noe perle, men liker den Er en Diamantsvart 91`520i som har rullet 216 000km Kjøpte bilen i Voss 2007, men hadde eit lite snurre uheld i -08 Nå er den fikset opp og er i bruk igjen Bilen er senket 45/30 med demper og fjører, rieger frontlippe og øyebryn, ronal 18" felger, kvite og røde baklykter, kvite side og front blinkers og sort taktrekk. Den har også M- interiør Skal ha nye felger og senk, noen som har noen felger til salgs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 finfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Fin bil Er det skilt på den egentli ? syns ikke jeg har sett den i ørsta så mange ganger for å si de sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Fin bil Er det skilt på den egentli ? syns ikke jeg har sett den i ørsta så mange ganger for å si de sånn Takker E skilt på den no ja, men e ikkje lenge sida ej fikk dei, har våre avskilta ei god stund Men no e den ofte ned i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Jeg skal selge felgene mine hvis du er intr. 19" TSW Sakata. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=111663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Fin bil Er det skilt på den egentli ? syns ikke jeg har sett den i ørsta så mange ganger for å si de sånn Takker E skilt på den no ja, men e ikkje lenge sida ej fikk dei, har våre avskilta ei god stund Men no e den ofte ned i sentrum åja, har ikke vært i ørsta så mye i det siste egentli, og da jeg var der gikk mest parten av tia på å stå på brett. Husker faktisk bilen din da du hadde den til salgs for rundt 1.5 år sia, hadde lyst å kjøpe den jeg men virka ikke som du hadde lyst å gi den fra deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Ska sei. Den hadde rette stilen. Flott bil. E det rieger leppe du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Så fin ut, sorte DE lykter hadde vært en skikkelig høydare . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Fin bil Er det skilt på den egentli ? syns ikke jeg har sett den i ørsta så mange ganger for å si de sånn Takker E skilt på den no ja, men e ikkje lenge sida ej fikk dei, har våre avskilta ei god stund Men no e den ofte ned i sentrum åja, har ikke vært i ørsta så mye i det siste egentli, og da jeg var der gikk mest parten av tia på å stå på brett. Husker faktisk bilen din da du hadde den til salgs for rundt 1.5 år sia, hadde lyst å kjøpe den jeg men virka ikke som du hadde lyst å gi den fra deg hehe Hehe, ja var ei stund den sto til salgs, men hadde ikke hjerte til det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Så fin ut, sorte DE lykter hadde vært en skikkelig høydare . Ja har lyst på sorte DE lykter, men de er så for*** dyre Ingen som har noen på lur da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Ska sei. Den hadde rette stilen. Flott bil. E det rieger leppe du har? Joda, synst den blir bra Men vil påstå att den kommer seg meget med noen nye felger og endel mere i senk Er rieger lippe ja, synst det var det beste alternativet på orginal fonger Men har MEGET lyst på M- fangere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Ska sei. Den hadde rette stilen. Flott bil. E det rieger leppe du har? Joda, synst den blir bra Men vil påstå att den kommer seg meget med noen nye felger og endel mere i senk Er rieger lippe ja, synst det var det beste alternativet på orginal fonger Men har MEGET lyst på M- fangere osv Jo, men rieger leppa er en god og billigere erstatning for m-fangerne da. Er ei lita lippe som er planen for min og en gang i tida. Må samarbeide med lommeboka først. Hvilke felger ser du etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Ska sei. Den hadde rette stilen. Flott bil. E det rieger leppe du har? Joda, synst den blir bra Men vil påstå att den kommer seg meget med noen nye felger og endel mere i senk Er rieger lippe ja, synst det var det beste alternativet på orginal fonger Men har MEGET lyst på M- fangere osv Jo, men rieger leppa er en god og billigere erstatning for m-fangerne da. Er ei lita lippe som er planen for min og en gang i tida. Må samarbeide med lommeboka først. Hvilke felger ser du etter da? Er på leiting etter noen brock b1 eller noen kule OZ felger som jeg ikke kommer på navnet på Og så blir det vel 60/45 senking eller rundt om der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Naboen's beemer jo:o) Var iallefall det tidligere dersom den er blitt solgt for litt siden? Lekker kjerre med et knall pent interiør som jeg har hatt lyst på over lengre periode;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå