torgeirb Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Senka E34 min for 3 dager siden og har fått mye spørsmål om bilder, så her kommer et par Bilder av bilen før senking Bilder av bilen ferdig senket Etter den var ferdig senka fikk den seg verdens mest unødvendige vask, men det føltes godt selv om det var i regnvær Kunne ha tenkt meg at bilen skulle bli enda lavere, men med full bil ble det lavt nok Pluss at sette skal sikkert synke litt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Lik høyde som meg du da ca, mitt har seget siden jeg satte det på .. Først var det en cm høyere enn 40 settet jeg hadde på, nå er det omtrent en cm lavere enn 40 settet. Jeg har samme sett som deg.. Jeg kan ikke forstå annet enn at jeg har fått feil sett, for når jeg sammenlignet de med 40" settet jeg hadde var de så og si prikk like, bare en halv cm forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 mer ned foran og litte gran opp bak så har du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Er det høydejusterbart? I såfall er jeg enig med lloydsb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 E34 er jo bortimot håpløs å få korrekt høyde på uten coilovers. har selv byttet senkesett 2 ganger, (først 40/40, nå 60/30) men den er fortsatt for høy fremme og for lav bak. så nå er coilovers bestillt.. den kommer nok til å sige en del, men det var da merkelig stor forskjell foran og bak! hva slags merke er det du har på senken? slik ble min med 60/30 lowtec. har du et bilde av din rett fra siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Sette jeg har er 75\50 FK.. og jeg er heller ikke helt fornøyd med hvordan det ble.. kunne tenkt meg den mye lavere fremme og litt opp bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Legg gjerne ut flere bilder hvis det blir noen forandring, monterte disse fjærene på min brors bil og det ble vel i utgangspunktet katastrofe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 skal få opp mange bilder når jeg får på felger om 10 dager;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hvor mange cm har det seget, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 skal tørre å si at det har sunket over en 1cm på en uke ca.. forventer at det synker ca 2-3 grunnet at det var veldig høyt når jeg satte det på.. bildene som ligger på denne tråden er tatt RETT etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Er sånn min brors bil ser ut også, fikk nesten panikkanfall når vi så resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 tror det er bare å vente.. den synker mere fram enn den gjør bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Håper det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Og jeg vil ha min lengre ned bak.. :/ Du får komme tilbake med bilder når det har sunket litt. Jeg merker mine fjærer har sunket litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 har du noen bilder nå som den har sunket litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå