Dirty Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Og hva er da tanken med den slangetilkoblingen på peilepinnen mon tro? på m52 går den i peilepinnen m50 går den i insuget. hva den svarte tanken gjør vet jeg ikke. men ikke det som er galt uansett.
Dirty Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 har ikke noe med saken å gjøre, lurte bare på det hehe. angående det jeg driver med vett hehe okei
Ballder Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Og hva er da tanken med den slangetilkoblingen på peilepinnen mon tro? på m52 går den i peilepinnen m50 går den i insuget. hva den svarte tanken gjør vet jeg ikke. men ikke det som er galt uansett. Mente ikke tanken som i bensin tank, men som tenkte en tanke. Uansett så blir det ikke logikk i problemet så lenge du kjører slangen rett ut (noe jeg antar at du gjør) til catch tanken. Normalt så er det vel en trykk sak som er tilkoblet denne utluftingen, men den er fjernet skulle jeg tro? Er jo i såfall helt ulogisk at det skal bli så raskt oppbygd trykk at det presse ut olje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå