LianLi Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Nei er ikke startsperre i forbindelse med nøkkel på den da (EWSII) bare EWSI men den skal ikke hindre deg i å starte bilen. Har vist noe med sentral lås og gjøre uten at jeg vet noe mer om den. Må være noe annet feil.
AlXz Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Hva skjer når du vrir om nøkkel ?? Sjekket gnist og bensintilførsel?? Får pumpa strøm??
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 når jeg vrir på nøkkelen går starteren, men det er 0 gnist å bensinpumpa går ikke. å det er jo et tegn på startsperre?
AlXz Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 når jeg vrir på nøkkelen går starteren, men det er 0 gnist å bensinpumpa går ikke. å det er jo et tegn på startsperre? Du har riktig hjerne til motoren?? Om man har EWSI el EWSII startsperre så må hjerne, avleserring-chip og EWS boks matche ??? Kan denne hjernen da brukes på annen motor uten at man har EWS boks og avleserring??? Prøve med hjerne fra bil uten startsperre?
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 den hjernen jeg har er en 94 mod å den hørte til motoren, men da hadde jo ikke EWS 2 kommet på 325?
AlXz Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Jording til motor er i orden? Og strøm og jord til motor-ledningsnettet??
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 ja hehe, har oxo lagd meg ny tykkere jording til motoren kjedelige greier ass
bimmer 3 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 fortsatt ingen med noe flere forslag hehe;)
AlXz Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Sikkert verdt et forsøk.. Klipp ledning med pin nr. 81 fra ECU.
AlXz Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 kan prøve:) Sikkert greit å kunne koble den til igjen om det ikke skulle funke. Men virker jo ikke som du skulle ha noe startsperre noe sted.., så er jo merkelig om det funker.. Men man vet ikke før man har prøvd
bimmer 3 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 rart hehe, når jeg hadde montert 320 motor el-nettet å ECU starta motoren. men fikk høre at motoren ville skjere seg med 320 ECUn, så da bytta jeg til 325 el-nett å ECU. men da starta den ikke, så virker jo som om det er en slags startsperre da hmm
hanskr Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 har du fått start ? kompis som sliter me samme probleme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå