Xsess Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Viser til annonsen på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16947238 Kan selges billigere ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Japp, godkjent hos BT, skrevet i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Wow, de grusomme lyktene så jo bra ut på bilen din! Har du noen bilder av det negative? Rusten og det på fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Det kommer i annonsen i løpet av morgendagen, 2 lange påskedager igjen, men tror jeg skal få det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Kan jeg spørre hvor du har kjøpt front leppa di hen? Var jævlig fin bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Kjøpte den hos GSBildeler, Rieger leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Ikke akkurat så det sikkert er interessant, men dog.. Kan jo spørre, bytte i Navara? Jeg er interessert i en ny bmw til sommeren, tenkte da å evt kvitte meg med Navara'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Desverre mAZE, skal ha E36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Hehe, går bra det. Måtte jo bare høre. Har lyst på ny bmw til sommeren, så får se hva det blir til. Vært greit å bli kvitt noe biler før en handler noe nytt. Blir for mye hjemme her. hehe. M3 ja, kommer nok det i garasjen min igjen snart også. Bare den nye garasjen blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Finfin bil, lykke til med salget ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 daaamn, godt bygget! Lykke til med salget!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Takker for ros og bumps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 hei vraka bilen min i går. når jeg får tilbake penger og bilen ikke er solgt skal jeg ha bilen din helt 100%sikker på det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Da må du forte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg