Kai-P. Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 BMW 318i, 1998-modell. Farge utvendig: 309/7 Arktissilber Metallic. Farge innvendig: C3AT Anthrazit stoff. Utstyr: - S214A: ASC+T. - S240A: Skinnratt. - S243A: Passasjerairbag. - S285A: Lettmetallfelger. - S320A: Fjernet modellbetegnelse. - S401A: Elektrisk takluke. - S410A: Elektriske vinduer foran. - S428A: Varseltrekant. - S441A: Pakke for røykere. - S494A: Oppvarmede seter foran. - S498A: Nakkestøtter bak. - S502A: Lyktespylere. - S510A: Høydejustering frontlykter. - S554A: Kjørecomputer med fjernbetjening. - S658A: BMW Business cd-spiller med RDS-radio. - S842A: Kaldt klima-versjon. - S863A: Europeisk utgave. - S888A: Dansk brukerveiledning. - S896A: Kjørelysautomatikk. - S925A: Leveransebeskyttelsespakke. Ting som er gjort med bilen utvendig: - Original M3-fanger foran. - Uoriginal M3-fanger bak. - Originale M3-speil. - Originale sideskjørt. - Felger fra M3 Coupé. 7,5" foran og 8,5" bak, ET41. 225/45 foran og 245/40 bak. - Sorte blinklys rund baut. - M-Tech dørlister med Motorsport-emblemer. - Sorte nyrer. - GT-splittere (til sommerbruk). Ting som er gjort innvendig: - Ratt fra M3. - Girkule med lys. - Baksete med midtarmlene. - Hattehylle med solgardin. Understell: - FK 75/40 senkefjærer samt Supersport dempere. - Bærearmsforinger fra Alpina B3 3,2, likt som på M3. Et dårlig bilde fra da jeg kjøpte bilen: Skal jeg bruke FK-sideskjørtene eller skaffe originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Kjøp originale M3 skjørt i stedet. Meget mye penere. Ellers så bilen dritfin ut! Perfekt senk på sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Enten har du den som den er (original) eller så kjøper du originale m3 coupe skjørter. Evt M3 sedan skjørter. Fk og/eller rieger sin m3 look syns jeg blir litt for brutale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Er egentlig enig i det du sier, -Anders-, men tenkte litt for og imot, derfor jeg la ut avstemningen, for å høre hva folk synes. Heller nok mot originale skjørter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Kjøp originale M3 skjørt i stedet. Meget mye penere. Ellers så bilen dritfin ut! Perfekt senk på sedan. Takk for det, har prøvd noen senkesett, kan du si! Venter på senkeskåler fra Parts and Retards, da får jeg den siste centimeteren foran som trengs(etter min smak da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 meget pen sedan du har sleng ut flere bilder. hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Takk for det! Skal få hivd ut noen flere bilder så fort som råd. Den er senket 75/40, merket på senkesettet er FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 ok. var meget pent med den senken. veldig usikker på hva jeg skal ha på min. har 35mm nå. er for høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Du er ikke redd for at bilen blir umulig å kjøre med 85mm senk fremme? Ting begynner å komme farlig nært bakken da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Må nok tenke meg om litt iblant, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Ser veldig bra ut 85mm senk er rimelig sykt, men hvis du kjører med hodet så går vel det au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Takk for det, går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perarne Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 ingen problem å kjøre med 85mm senk har selv hatt 60mm senk å kappa fjørene så det blei ca 110 mm senk,ser utrolig bra ut men må kjøre med vett,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Ser pent ut foran, men er litt for lav bak etter min mening. Tror forresten det ville blitt finere med to rør ut bak, i stedet for ett ovalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå