Kai-P. Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Fysj, som det motorrommet så ut, takk for bildene! Sender du meg resten når du får tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Jeg sendte deg alle bildene igår da I en rar-fil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Tenker du på baklukelista fra E46 M3? Det er under vurdering. Riktig. Tror det kunne blitt virkelig lekkert på denne... Så det bare for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Skal se om jeg kanskje kan få prøvd en, kan bli bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 som jeg sa, vi får vurdere en bestilling av det 318is class 2 sverdet ca halv pris av gt sverdet hehe... ble bra det kai! men eksosen MÅ du gjøre noe med... skulle gjerne hatt kanten på felgene dine! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Takk for det, Mysild! Eksosen er egentlig bare en stuss jeg har satt utenpå enderøret for å fylle ut hullet i bakfangeren, skal se på muligheten for å få laget til noe der, kan eventuelt høre med Svendsen om de kan bygge noe for meg. Vet du nøyaktig pris for Class 2-sverdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 skal vi se, sverd 382.79 dollar koed: brakett høyre og venstre 1000 pr stk brakett mitten nesten 1400 men fra utlandet vil jeg tippe det blir endel billigere, så rundt 3500-400 komplett, vs gt som koster ca 7-8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Får eventuelt bli når feriepenger tikker inn igjen da, får nøye meg med GT-splittere foreløpig, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 jepp... samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 skal vi se, sverd 382.79 dollar koed: brakett høyre og venstre 1000 pr stk brakett mitten nesten 1400 men fra utlandet vil jeg tippe det blir endel billigere, så rundt 3500-400 komplett, vs gt som koster ca 7-8000 Og frakta? Ofte ikke billigere å handle ting fra utlandet pga dyr frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 da regnet jeg med frakt... men er vel billigere å skjære ut en i plast og heller knekke den 8 ganger, før gt leppa lønner seg... hehe... lav bil og leppe pleier ikke å passe bra sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Så sant, så sant, GT-splittere er litt billigere som forbruksvare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 finner ikke denne leppa noen plass hvorhen jeg leter jeg...har dere noe link?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 finner ikke denne leppa noen plass hvorhen jeg leter jeg...har dere noe link?? Mysild kan kanskje være behjelpelig med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Har i dag kommet et steg nærmere Våler. Har irritert meg over en stygg rumlende lyd foran, og i dag fikk jeg bekreftet mine mistanker, gåent hjullager på venstre side. Fikk byttet det i ettermiddag takket være en meget hyggelig kar, du vet hvem du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå