Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tenker du på baklukelista fra E46 M3? Det er under vurdering.

Riktig. Tror det kunne blitt virkelig lekkert på denne... Så det bare for meg ;)

Skrevet

som jeg sa, vi får vurdere en bestilling av det 318is class 2 sverdet ;-) ca halv pris av gt sverdet ;-) hehe... ble bra det kai! men eksosen MÅ du gjøre noe med... skulle gjerne hatt kanten på felgene dine! hehe

Skrevet

Takk for det, Mysild! :wink: Eksosen er egentlig bare en stuss jeg har satt utenpå enderøret for å fylle ut hullet i bakfangeren, skal se på muligheten for å få laget til noe der, kan eventuelt høre med Svendsen om de kan bygge noe for meg. Vet du nøyaktig pris for Class 2-sverdet?

Skrevet

skal vi se,

sverd 382.79 dollar

koed:

brakett høyre og venstre 1000 pr stk

brakett mitten nesten 1400

men fra utlandet vil jeg tippe det blir endel billigere, så rundt 3500-400 komplett, vs gt som koster ca 7-8000

Skrevet
skal vi se,

sverd 382.79 dollar

koed:

brakett høyre og venstre 1000 pr stk

brakett mitten nesten 1400

men fra utlandet vil jeg tippe det blir endel billigere, så rundt 3500-400 komplett, vs gt som koster ca 7-8000

Og frakta? :wink: Ofte ikke billigere å handle ting fra utlandet pga dyr frakt..

Skrevet

da regnet jeg med frakt... men er vel billigere å skjære ut en i plast og heller knekke den 8 ganger, før gt leppa lønner seg... hehe... lav bil og leppe pleier ikke å passe bra sammen :-P

• 3 weeks later...
Skrevet

Har i dag kommet et steg nærmere Våler. Har irritert meg over en stygg rumlende lyd foran, og i dag fikk jeg bekreftet mine mistanker, gåent hjullager på venstre side. Fikk byttet det i ettermiddag takket være en meget hyggelig kar, du vet hvem du er! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...