oeyvindt Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Jeg er ikke så mye her inne og snoker altså, men jeg så du hadde blandet deg opp i salgstråden min. Og det gikk ikke upåaktet hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Jeg beklager det, jeg innrømmer mine feil og bøyer meg i støvet, ses vi på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Hehe . Ja, har tatt meg fri fra jobben. Fant fram hjelm hansker og kjøresko i kveld, så jeg er klar. Når er det dere kjører foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Vi møtes på Kopstad 05.15 og kjører videre 05.30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Noen bilder av bilen min og andres på vei til og på Vålerbanen. Tusen takk til dere som tok bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Her gikk det unna i svingene ja Så bra senka ut på siste bildet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, skal ned litt foran, vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Litt flere bilder fra Vålerbanen; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Har ikke skjedd så mye her i det siste, men nå er GT-splittere bestilt, bilder kommer når de er i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 får vi ikke se bilen med vinterfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Det kommer, er ikke så veldig spennende, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Skikkelig pen den E36,n din ihvertfall En av de peneste sedanene jeg har sett ifølge bildene ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Takk for det, sånne tilbakemeldinger gir motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Da var GT-splittere i hus og montert. Tok også av de svarte nyrene, vet ikke om jeg skal beholde det sånn eller sette de på igjen, hva mener dere? Vintersko er også på plass, beklager dårlig kvalitet på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Nyyyyyyyyyyyyydelig E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå