bmwkizn Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ble pent med gt-splitterne ja. men personlig syns jeg at svarte nyrer er penest på sølv bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Meget lekkert Kai! ser du frem til vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Nyyyyyyyyyyyyydelig E36 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ble pent med gt-splitterne ja. men personlig syns jeg at svarte nyrer er penest på sølv bil Er i utgangspunktet enig med deg, skal få tak i litt mørkere blinklys foran, eventuelt kanskje sote de jeg har, da kommer nok de sorte nyrene på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Meget lekkert Kai! ser du frem til vinteren? Mange takk, det trengtes noe som avsluttet fronten. Vinteren kan være ålreit den, håper bare ikke den kommer så sent som i fjor og varer fram til sommeren, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 sort grill hehe... splitterne og m3 leppa må jo av nå, snøen er vel rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Splitterne blir skrudd av når snøen kommer. Leppa er så oppskrapt under fra før av at jeg vurderer å kjøpe ny når våren kommer, sort grill kommer tilbake igjen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Se der ja Ble pent... Lavt og fint Men den sorte grillen må på igjen. Syntes ikke chrome passer helt på sølvfarga bil. Btw; mulig jeg skal gå får oransje blinkere på min nå. Prøvemonterer når helvetesuka på jobben er ferdig og det slutter å regne. Og liker jeg det så har jeg mørke frontblinkere liggende om du er interessert De som står på bilen min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 aldri feil med gt-splittere på e36! pen detalj men om du vil beholde de, så ville jeg tatt de av før snøen legger seg! edit: så ikke før nå at du har skrevet ovenfor at du skal skru de av når snøen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! @Rabies: Er meget interessert i forblinkerne hvis du skal selge dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Skal gi deg beskjed Har montert de oransje nå, men må la det synke litt inn før ejg bestemmer meg for om de skal bli eller ikke. (Men tror de blir ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 kjører du bilen med så mye senk på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Ja, går stort sett greit, skal sies at jeg prøver å holde meg unna steder der det er dårlig brøytet, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Slenger ut et par bilder av min og andres biler fra høstpussetreffet på Kepler Bilpleie, takk til Steffan C for bildene! Vurderer forøvrig å selge bilen nå, de som eventuelt er interessert kan gjerne ta kontakt. Selges 60k eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Lykke til med salg! For de som er interessert i denne, kan jeg si at dette er en hel og pen E36 med de rette modifiseringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå