Richie85 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Lykke til med evt salg Kai! Overlegen du var i Stokke i stad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Takker for det! Får se etterhvert, vurderer det bare enn så lenge, ses vi på fredag, Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Lykke til med evt salg Kai! Overlegen du var i Stokke i stad.. Takk, takk, Richard! Vurderer det bare foreløpig, får jeg ikke noe bra bud på bilen så forblir den min, hehe.. Møtte jeg deg i Stokke? Der kan du se, er blind på begge øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 neida, ikke blind. det er bare bilen som er så lav at du sliter med å se over fortauskantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 neida, ikke blind. det er bare bilen som er så lav at du sliter med å se over fortauskantene Haha, den var ikke dum! Tenkt noe mer på blinkersene, el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Liker fortsatt den sedan,en din jeg også Hvor langt har bilen gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Koselig å høre, pr. dags dato har den gått 185000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 neida, ikke blind. det er bare bilen som er så lav at du sliter med å se over fortauskantene Haha, den var ikke dum! Tenkt noe mer på blinkersene, el? Tja, driver å vurderer. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hva jeg liker best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Jeg skjønner, valgets kval.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Korrekt Hadde jo tenkt på litt old school look, men med zito'ene tror jeg kanskje "blacked out" ville blitt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Ja, det kan hende, da må du vel nesten ha tilsvarende bak og på sidene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Lykke til med evt salg Kai! Overlegen du var i Stokke i stad.. Takk, takk, Richard! Vurderer det bare foreløpig, får jeg ikke noe bra bud på bilen så forblir den min, hehe.. Møtte jeg deg i Stokke? Der kan du se, er blind på begge øyne! Hehe.. jepp Fin den bilen din.. ikke rart du ikke så meg, jeg kjørte Renault Kangoo jobbebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Ja, det kan hende, da må du vel nesten ha tilsvarende bak og på sidene også? Ja må nok det da i såfall. Og tone ruter, og få tak i sorte nyrer i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Lykke til med evt salg Kai! Overlegen du var i Stokke i stad.. Takk, takk, Richard! Vurderer det bare foreløpig, får jeg ikke noe bra bud på bilen så forblir den min, hehe.. Møtte jeg deg i Stokke? Der kan du se, er blind på begge øyne! Hehe.. jepp Fin den bilen din.. ikke rart du ikke så meg, jeg kjørte Renault Kangoo jobbebil Da er det nok ikke så rart at jeg ikke kjente deg igjen, hehe.. Ble litt blankere etter litt gnikking. Tenker litt att og fram med tanke på salg, ender nok med at jeg beholder den, har blitt glad i den samt at jeg har kostet på den så mye at det ikke vil lønne seg å selge den til fordel for en billigere bil. Er dumt å la andre nyte godt av all jobben som jeg har lagt i den. Jaja, nok sjelevrenging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Ja, det kan hende, da må du vel nesten ha tilsvarende bak og på sidene også? Ja må nok det da i såfall. Og tone ruter, og få tak i sorte nyrer i hvertfall Det høres ut som en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå