///Mysild Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 tone sedan vinduer? som ikke er elektriske? jeg tar jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Ikke elektriske?! Hva tar du meg for? Alt er elektrisk på bilen min Edit: Men om du vil hjelpe, så er du velkommen For jeg ble sinnsyk sist jeg prøvde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Kan tenke meg det er smågøy å få tonet det minste vinduet på bakdøra, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 joa, går nok greit... hater bare coupevinduer hehe... men vi tar det til våren vel? eller noe slikt? sorry ot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Bare hyggelig med litt liv i tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 joa, går nok greit... hater bare coupevinduer hehe... men vi tar det til våren vel? eller noe slikt?sorry ot Hehe, good shit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Var og hentet meg sorte blinklys foran og rød/sorte baklykter i dag, tilsvarende til skjermene er bestilt. I tillegg monterte jeg de sorte nyrene igjen. Sånn ble det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Lekkert Kai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Lekkert Kai! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Nais Godt du fikk på plass den sorte grillen igjen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Kler meget godt sota blinkers foran og på sidene, men bak er jeg skeptisk...synes BMW kler hvite bak best, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Blei fint med nye nyrer og front blinker , men må si meg litt enige med Dr_S ang bak. Syns bilen din var penest med dei gamle. Men eller`s rå sedan. Noen planer om ny eksos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Takk for kommentarene, alle sammen! Baklyktene ser ikke fullt så mørke ut i virkeligheten, men har fremdeles de gamle liggende så det er ikke for sent å evnt. snu, hehe.. Eksos kommer etterhvert, jeg vet det ser fryktelig stusselig ut sånn som det er nå. Neste punkt på programmet er svart taktrekk, har et på hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Hva skjedde med den ovale du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Den ligger i garasjen, må bare få kjøpt meg en eksosklemme, festeanordningen på selve stussen er for dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå