Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var nettopp ute og fikk montert BMW CCN-skiltplater. Har nye typen plastskilter så jeg måtte slipe litt på baksiden av dem for å få de til å passe, med litt tålmodighet og en slipemaskin så ble det bra til slutt.

Sånn ble det:

e8v1rwsiypjwe19p8oau.jpg

wwugbbljx5icjiv7qxbl.jpg

Skrevet
:applause:

Takk, takk! :beer:

Et spørsmål til deg, Thomas, hvor fikk du tak i den avdekningen til frontfangeren som det sto BMW på? Ebay? Har lyst på en sånn selv.

Skrevet
Ble ikke så galt, er det ikke treff nå på førstkommende onsdag? Da tenker jeg doktorn har med seg plater.. :wink:

Jobber kveldsskift denne uken.... :/

Skrevet

Et spørsmål til deg, Thomas, hvor fikk du tak i den avdekningen til frontfangeren som det sto BMW på? Ebay? Har lyst på en sånn selv.

Det er fra US M3. Bestill den hos Morris ;)

IMG_0076.jpg

Skrevet
Ble ikke så galt, er det ikke treff nå på førstkommende onsdag? Da tenker jeg doktorn har med seg plater.. :wink:

Jobber kveldsskift denne uken.... :/

Høh? Når begynte bilverksteder med kveldsskift?

Skrevet

Det er fra US M3. Bestill den hos Morris ;)

IMG_0076.jpg

Da får jeg bort å hilse på Kåre og co, takk for hjelpen! :wink:

Skrevet

Flott bimmer!

Minner litt om den bimmeren jeg har kjøpt meg som jeg skal hente på fredag. Gleder meg til å kjøre E36.

Senkingen ble utrolig bra.

Skrevet
Flott bimmer!

Minner litt om den bimmeren jeg har kjøpt meg som jeg skal hente på fredag. Gleder meg til å kjøre E36.

Senkingen ble utrolig bra.

Takk for det! :) Er bare å glede seg, veldig gode biler å kjøre! :wink:

Skrevet

Du har vel tenkt å holde den så org. som mulig håper jeg. Det er mange som har ødelagt E36 med jallaplast, lexuslykter osv. M stylingen er det eneste som er rett på en E36. Syns din var utrolig pen slik den var nå. Eneste måtte i så fall vært noe solfilm på rutene rundt bilen. Hvordan er interiøret i denne bilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...