Kai-P. Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Fikk gjort litt småtteri i dag, kom over et sett med originale M3-speil i riktig farge hos Koed, da måtte jeg bare handle, hehe.. Fikk også satt på Motorsport-emblemer og byttet en del klips på dørlistene. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 hehe ble side 7 gitt Ikke feil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Rakk ikke å endre tittelen før du postet, kjapp du, og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Jepp jeg driver og oppdaterer og venter på at flere aktive kommer online.Så da blir det bare pirking fra meg Hva sier du vist jeg sier svart blinklys på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Lekkert Kai!! Ikke mye du har igjen å gjøre på bilen din nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Se her ja! Gjorde seg dette her! Når kommer sideskjørtene da? Du skulle jo låne borremaler av meg Og blinklysene ligger her og venter ennå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 @Richie: Takker, du! Nå er det ikke mye igjen, skal ha på en Rieger GT-leppe foran, få montert sideskjørtene samt få tak i hattehylle med solgardin, muligens skaffe et tykkere stab.stag bak, da tror jeg at det får være bra! @Dr_S:Takk for hyggelige ord! Skal få tak i monteringssett til sideskjørtene, tar litt tid da det koster skjorta.. Kan hende jeg tar billigvarianten og limer de på, får se.. Men de blinklysene skulle jeg hatt tak i, er hjemme igjen på onsdag, kan jo snakkes nærmere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 En kjapp oppdatering; monteringsdetaljer til sideskjørt er bestilt og blir hentet i dag. Innen kort tid blir disse montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Lekkert sier jeg bare. I mine øyne er det få biler som er like sexy som en M-styla Sedan Tommeln opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Se her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Lekkert sier jeg bare. I mine øyne er det få biler som er like sexy som en M-styla Sedan Tommeln opp fra meg Enda ett medlem i "Vi liker sedan-klubben" ja? Det jeg har sagt hele tiden.. Sedan er pent det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Lekkert sier jeg bare. I mine øyne er det få biler som er like sexy som en M-styla Sedan Tommeln opp fra meg Enda ett medlem i "Vi liker sedan-klubben" ja? Det jeg har sagt hele tiden.. Sedan er pent det også.. Yes Har hatt Coupé tidligere, da i form av en IS, og må inrømme at en Sedan er mye mere praktisk, og ser bedre ut. Men det er min mening da, så ikke halshugg meg Eneste jeg kan si positivt om Coupé i motsetning til sedan er at det er lettere å bygge stereo i Coupéen (lydmessig med tanke på lave frekvenser that is) Ikke meningen å tråkke noen Coupé-eiere på lilletåa med denne posten, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Hei skikkelig pen bil du har Bor du i Trondheim? syns jeg har sett denne bilen utom jobben til samboern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Kai bor i Tønsberg han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Mycket bra! Det er de små detaljene som gjør helheten. Det blir perfekt med nye ballkjoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå