Gå til innhold

Min E36, solgt, nå vrak...

Share

Anbefalte innlegg

Fikk gjort litt småtteri i dag, kom over et sett med originale M3-speil i riktig farge hos Koed, da måtte jeg bare handle, hehe.. Fikk også satt på Motorsport-emblemer og byttet en del klips på dørlistene.

Bilder:

4dlj9caiax9roaxcd1j3.jpg

cmqe0udzl1ijh1cv5oti.jpg

va1kr2sm5wnnmk16knh2.jpg

e0ar1ld3r32hucvatib8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

@Richie: Takker, du! Nå er det ikke mye igjen, skal ha på en Rieger GT-leppe foran, få montert sideskjørtene samt få tak i hattehylle med solgardin, muligens skaffe et tykkere stab.stag bak, da tror jeg at det får være bra! :wink:

@Dr_S:Takk for hyggelige ord! :wink: Skal få tak i monteringssett til sideskjørtene, tar litt tid da det koster skjorta.. :cry: Kan hende jeg tar billigvarianten og limer de på, får se.. Men de blinklysene skulle jeg hatt tak i, er hjemme igjen på onsdag, kan jo snakkes nærmere da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert sier jeg bare. I mine øyne er det få biler som er like sexy som en M-styla Sedan :)

Tommeln opp fra meg :)

Enda ett medlem i "Vi liker sedan-klubben" ja? :D

Det jeg har sagt hele tiden.. Sedan er pent det også..

;)

Yes :) Har hatt Coupé tidligere, da i form av en IS, og må inrømme at en Sedan er mye mere praktisk, og ser bedre ut. Men det er min mening da, så ikke halshugg meg ;)

Eneste jeg kan si positivt om Coupé i motsetning til sedan er at det er lettere å bygge stereo i Coupéen (lydmessig med tanke på lave frekvenser that is)

:D

Ikke meningen å tråkke noen Coupé-eiere på lilletåa med denne posten, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...