Kai-P. Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Stemmer det Dr_S sier, jeg bor i Tønsberg, da har bilen min tydeligvis en dobbeltgjenger i Trondheimsdistriktet, hehe.. @Dr_S: Jeg slår på tråden til deg en av dagene, må bare vente på at Øyvind kommer tilbake fra ferie..
Kai-P. Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Er noen som har det, koser seg nok verre, tenker jeg, hehe..
Kai-P. Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Fikk beskjed om at bærearmsforingene begynte å bli dårlige, da bestilte jeg like godt disse. Er bærearmer fra Alpina B3, foringene kan minne litt om de eksentriske fra M3, mulig de er like.
Kai-P. Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Bærearmene er brukte, ja, men bilen de kommer fra har bare gått 96000 km ifølge Koed, så jeg regner med at det er litt liv igjen i dem. Er så himla stress å bare bytte foringene og siden det ble så billig tok jeg det komplett..
Kai-P. Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Synes jeg også, vil nok merke litt forskjell med disse foringene kontra standard, regner med å få delene i posten i begynnelsen av neste uke.
///Kristian Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Tøff sedan, med riktig senk:) Litt solfilm hadde vært tøft, men ellers ingenting å utsette:) Sedan er lækkert og praktisk!!
Kai-P. Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Tøff sedan, med riktig senk:) Litt solfilm hadde vært tøft, men ellers ingenting å utsette:) Sedan er lækkert og praktisk!! Takk for det! Har kjøpt meg hattehylle med solgardin nå, da blir det nok bedre. Blir montert omgående, venter bare på noen smådeler..
Kai-P. Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Fikk hentet monteringsdetaljene til rullegardina i dag, så nå er den montert, synes det ga interiøret et lite løft. Her kommer noen skikkelig ræva mobilbilder:
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Fikk hentet monteringsdetaljene til rullegardina i dag, så nå er den montert, synes det ga interiøret et lite løft. Her kommer noen skikkelig ræva mobilbilder: haha... ja, det får man si, du skulle heller bare latt være å legge ut bilder, og bare sagt åssen det så ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå