Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! :wink: Stemmer det Dr_S sier, jeg bor i Tønsberg, da har bilen min tydeligvis en dobbeltgjenger i Trondheimsdistriktet, hehe..

@Dr_S: Jeg slår på tråden til deg en av dagene, må bare vente på at Øyvind kommer tilbake fra ferie.. :lol:

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk beskjed om at bærearmsforingene begynte å bli dårlige, da bestilte jeg like godt disse. Er bærearmer fra Alpina B3, foringene kan minne litt om de eksentriske fra M3, mulig de er like.

y8u8a9xlhqrnqwho6twr.jpg

kjwbsl8xixr04q2y8jov.jpg

Skrevet

Bærearmene er brukte, ja, men bilen de kommer fra har bare gått 96000 km ifølge Koed, så jeg regner med at det er litt liv igjen i dem. Er så himla stress å bare bytte foringene og siden det ble så billig tok jeg det komplett..

Skrevet

Synes jeg også, vil nok merke litt forskjell med disse foringene kontra standard, regner med å få delene i posten i begynnelsen av neste uke.

• 3 weeks later...
Skrevet
Tøff sedan, med riktig senk:) Litt solfilm hadde vært tøft, men ellers ingenting å utsette:)

Sedan er lækkert og praktisk!!

Takk for det! :wink: Har kjøpt meg hattehylle med solgardin nå, da blir det nok bedre. Blir montert omgående, venter bare på noen smådeler..

Skrevet

Fikk hentet monteringsdetaljene til rullegardina i dag, så nå er den montert, synes det ga interiøret et lite løft. Her kommer noen skikkelig ræva mobilbilder:

2l4cnrb7ia6j7xpoybca.jpg

djr321rul8q2o1wnrr1a.jpg

0wsr0dq29int8tm1o4wc.jpg

Skrevet
Fikk hentet monteringsdetaljene til rullegardina i dag, så nå er den montert, synes det ga interiøret et lite løft. Her kommer noen skikkelig ræva mobilbilder:

haha... ja, det får man si, du skulle heller bare latt være å legge ut bilder, og bare sagt åssen det så ut :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...