Kai-P. Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Jeg vet, ble faktisk dårligere enn forventet.. Skal få tatt noen nye etterhvert.. Bilen begynner forøvrig å bli komplett nå, gjenstår kun å få montert sideskjørt og kjøpe inn GT-leppe, håper å ha det klart til Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 skal du ha rieger, eller den ordentlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Det blir nok Rieger, den originale er så skrekkelig dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 vurderer den is classe 2 jeg... justerbar... maks eller min, men du å tøft! er jo bare å lage glidespor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Jepp jeg driver og oppdaterer og venter på at flere aktive kommer online.Så da blir det bare pirking fra meg Hva sier du vist jeg sier svart blinklys på siden? Ser ut som jeg har klart å overse innlegget ditt, ///Chris, det var ikke meningen. Skal sannsynligvis kjøpe et par sorte blinklys, de på siden av hovedlyktene, av Dr_S, er litt nysgjerrig på det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 vurderer den is classe 2 jeg... justerbar... maks eller min, men du å tøft! er jo bare å lage glidespor hehe Ja, ikke sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 vurderer den is classe 2 jeg... justerbar... maks eller min, men du å tøft! er jo bare å lage glidespor hehe Ja, ikke sant.. kommer nok til å kjøpe meg en sånn jeg... "må" liksom bare ha det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Bare å sette i gang og spare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Bare å sette i gang og spare! pengene har jeg allerede, men det blir nok noe lavt på min tror jeg... kjipt å subbe den i stykker:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Sant, fant ut i dag at Rieger-leppa bygger 6 cm ned, må nok slå det fra meg, heising av bilen blir ikke aktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 kjøp splittere, de senker nok ca 4, og er lenger inne slik at du får mer klaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Ja, det er så klart en mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 de er nokså snille også... myke, som gir etter litt hvis det skal være noe ikke dyre heller på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 de er nokså snille også... myke, som gir etter litt hvis det skal være noe ikke dyre heller på ebay Det skal sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå