rel0ad Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Sliter med at bilen tar inn vann når det regner eller jeg vasker bilen. er på under passasersete\der man har føttene når man sitter bak. dette er en BMW e36 CAB, men tar ikke inn ifra taket, må være en annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 En av dørpakningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 litt rart i og med at det ikke er dører bak, og det er bak det kommer, kjenner jeg fram der døra går så er det ikke bløtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Tetning mellom tak og karosseri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 det dryper ikke fra taket, helt tørt i stoler osv, men i gulvmatta bak på høyreside er det kliss vått tvært jeg vasker eller det regner ut, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Skjønner hva du mener. Det jeg mener er i skillet mellom tak og kaross, en kompis av meg slet med lekkasje der på en E30, var ei tetningslist eller noe som var slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 ok, skal få en kompis til å dusje med slange, mens jeg sitter inni å sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Eller den formstøpte skumsaken som ligger mellom bekledning og kaross som er skadet muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå