Glenno Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Som topic. Hva skal du i påsken? (Noen garasje treff etc.. på østlandet f,eks) Selv tar jeg ting litt på sparket, litt ut ifra været. Så idag har jeg vært litt rundt og handla små ting til små fiks på bimmern, slått av en prat rundt om med bmw hoder og polert bilen .
Oderschvank Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 ska jobbe nesten hele påsen, men fridagene skal jeg bruke på bilen. Skal prøve å få polert den, åså har jeg senkesett og litt div. som skal monteres
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 ska jobbe nesten hele påsen, men fridagene skal jeg bruke på bilen.Skal prøve å få polert den, åså har jeg senkesett og litt div. som skal monteres Husk ta rikelig med bilder da .
Simen! Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Blir vel noe fyll Men håper på få igjen bilen fra lakk sånn at jeg kan få på sommerfelga å diverse
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Blir polering og stelling med bilen på onsdag, regner med at mesteparten av dagen forsvinner til det. på torsdag så blir det vel halden/strømstad tror jeg, og på Fredag er det bimmers treff imellom Sarpsborg og Fredrikstad Og i helga blir det muligens tilpassing av m3 panser på bimmern
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Lang fredag S.Arnesen. hmm, er det oppe på grensa da tru?
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Lang fredag S.Arnesen. hmm, er det oppe på grensa da tru? Svinesund og nordby er oppe 365 dager i året Lukter jeg mulighetene for en rød e34 touring på bimmers treffet?
Wendel Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Reiser på jobb på torsdag og blir værende der frem til mandag! Så blir ikke store påska for min del
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Lang fredag S.Arnesen. hmm, er det oppe på grensa da tru? Svinesund og nordby er oppe 365 dager i året Lukter jeg mulighetene for en rød e34 touring på bimmers treffet? He he ja du skal ikke se bort ifra det da gitt . Gi meg linken til tråden deres iallfall.
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 He he ja du skal ikke se bort ifra det da gitt . Gi meg linken til tråden deres iallfall. Høres bra ut Info finner du her vettu http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... =sarpsborg
helgeb Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 i påsken blir det seff. sluttmonteringen av m3 n min, blir vel sikkert en påske-pils i sola også
Rayen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Eg og en kompis tar turen over fjellet og til sverige/strømstad på torsdagen:).. reiser fra bergen onsdag..må jo få sett denne galskaps råningen som foregår her:P hehe
528i Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 prøvemontering av kompressor i påska:) bursdagsfeiring:)
burny_ Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Mekka på e34'n Utenom det, hmm.. Reiser til danmark i morgen, en vennegjeng blir der i 2 døgn. Fredrikshavn, scandic hotel. Forslag til noen steder å reise når vi er der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå