Ballder Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Det var egentlig en drøm som gikk i oppfyllelse uten krangel dette, så sånn sett er det bare godt. Født i Fredrikstad og opplevde ett traumatisk forhold med ei fra strømstad for noen år siden, så tror ikke det er tingen akkurat. Isj da. Hadde du ikke ville bli igjen kjent hadde alternativet vært som gutta i gumball og ha kostyme ride he he . Skaff meg en 911 RUF til turen, så stiller jeg glatt i rosa kjole og grønne FK støvler jeg. Ikke noe isj og æsj. Bli gjenkjent er ikke akkurat en frykt jeg har, men liker heller og holde den turbo saken litt anonym. Må vel glatt åpne huven for onkel dersom man blir observert sammen med 40 andre bimmere, og en kjøtt tur med touringen frister lite. Ønsker bare alle som drar en knall tur, og måtte god været bli med dere.
D.C.V Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 prøvemontering av kompressor i påska:)bursdagsfeiring:) Kompressor på E28'n? halla torbjørn ja på E28. blir morsomt drag på aspelund til sommern Det blir dessverre ikke noe street legal på aspelund i år.. Kompressor ja, det vil sikkert gjøre underverker
Gjest Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 har vakt hele uka, så ingen store planer annet enn for bmw`n:)
Hansh Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ganske enkelt på fjellet for å stå på ski og slappe av..
Larslol Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 skal jobbe fram til 17 på onsdag, da er det hjem å teste nye gassgrillen Torsdag erre årlig middagstradisjon hos besteforeldrene.... fredag er vaske og poleringsdag Lørdag skal det jekkes øl i solveggen Søndag har jeg STORE planer om være en smule fyllesjuk og syntes syd på meg selv. Mandag er det årets fotballkamp, LSK mot VIF på åråsen LSK vinner 3-0 så er det jobb igjen på tirsdag
fish Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 har vakt hele uka, så ingen store planer annet enn for bmw`n:) Er du politi, eller???
528i Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 prøvemontering av kompressor i påska:)bursdagsfeiring:) Kompressor på E28'n? halla torbjørn ja på E28. blir morsomt drag på aspelund til sommern Det blir dessverre ikke noe street legal på aspelund i år.. Kompressor ja, det vil sikkert gjøre underverker blir d ikke noe i år f... altså. dra til harstad da. dær blir d vel? ja blir knall med kompressor tenker jeg
Luftwaffel Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Jeg skal av alle ting på ferietur til Bryne med familien... Blir vel til å luske opp og ned gatene med håp om et glimt av bilen til tommy tenker jeg.
Halvor89 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Bytter foringer. Og skal en liten tur på hytta med dama
Clerion Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Skal ikke gjøre en dritt =p Det blir digg det! Kanskje dytte bilen ut av garasjen, la den få se sola igjen (=
R Andersen Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Jeg skal være i området rundt Nürburgring fra onsdag-tirsdag... Gøtt!
matsrh Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Jeg har brukt et par lapper på bilen til nå og fortsetter fylle løpet jeg har begynt på!
///Mysild Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 holder på å bytte til e30 m3 bærearmer og eksentriske foringer... ellers jobbe fredag lørdag og søndag 100% er nice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå