Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var egentlig en drøm som gikk i oppfyllelse uten krangel dette, så sånn sett er det bare godt. :)

Født i Fredrikstad og opplevde ett traumatisk forhold med ei fra strømstad for noen år siden, så tror ikke det er tingen akkurat. :D

Isj da. Hadde du ikke ville bli igjen kjent hadde alternativet vært som gutta i gumball og ha kostyme ride he he :-).

Skaff meg en 911 RUF til turen, så stiller jeg glatt i rosa kjole og grønne FK støvler jeg. :D

Ikke noe isj og æsj.

Bli gjenkjent er ikke akkurat en frykt jeg har, men liker heller og holde den turbo saken litt anonym.

Må vel glatt åpne huven for onkel dersom man blir observert sammen med 40 andre bimmere, og en kjøtt tur med touringen frister lite.

Ønsker bare alle som drar en knall tur, og måtte god været bli med dere.

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
prøvemontering av kompressor i påska:)

bursdagsfeiring:)

Kompressor på E28'n? :D

halla torbjørn :D ja på E28. blir morsomt 8)

drag på aspelund til sommern :twisted:

Det blir dessverre ikke noe street legal på aspelund i år.. Kompressor ja, det vil sikkert gjøre underverker :)

Skrevet

har vakt hele uka, så ingen store planer annet enn for bmw`n:)

Skrevet

skal jobbe fram til 17 på onsdag, da er det hjem å teste nye gassgrillen :)

Torsdag erre årlig middagstradisjon hos besteforeldrene.... fredag er vaske og poleringsdag :)

Lørdag skal det jekkes øl i solveggen :)

Søndag har jeg STORE planer om være en smule fyllesjuk og syntes syd på meg selv.

Mandag er det årets fotballkamp, LSK mot VIF på åråsen :) LSK vinner 3-0 :P så er det jobb igjen på tirsdag

Skrevet
har vakt hele uka, så ingen store planer annet enn for bmw`n:)

Er du politi, eller??? ;)

Skrevet
prøvemontering av kompressor i påska:)

bursdagsfeiring:)

Kompressor på E28'n? :D

halla torbjørn :D ja på E28. blir morsomt 8)

drag på aspelund til sommern :twisted:

Det blir dessverre ikke noe street legal på aspelund i år.. Kompressor ja, det vil sikkert gjøre underverker :)

blir d ikke noe i år :shock: f... altså. dra til harstad da. dær blir d vel? :D ja blir knall med kompressor tenker jeg :D

Skrevet

Jeg skal av alle ting på ferietur til Bryne med familien...

Blir vel til å luske opp og ned gatene med håp om et glimt av bilen til tommy tenker jeg. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...