Torminator Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Byttet motorolje på 320'en i dag, og etter at jeg hadde ryddet opp og lagt på plass alt utstyret (og spist middag og slappet av litt, så det gikk et par timer) så slo jeg den gamle olja over på en kanne. I bunnen av karet så jeg da at det hadde samlet seg noen hvite klumper! Hva kan dette komme av? Normalt? Brukte Tunap innvendig motorrens før oljeskift, hvis det kan ha noe å si... Har ikke lagt merke til at den bruker noe vann, og kun 5000km siden sist oljeskift... Noen som har ide'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hva kan dette komme av? Normalt? Brukte Tunap innvendig motorrens før oljeskift, hvis det kan ha noe å si... dær er fårhåpentligvis svaret opplevd det selv og ved motorrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Får satse på det! Hvis noen andre har andre synspunkter/erfaringer så er det bare å komme med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hvor får man tak i Tunap motorens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hvor får man tak i Tunap motorens? GS Bildeler har dette Faktisk litt rabatt på gromsakene for øyeblikket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå