marararius Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hei ABS lampa lyser på bilen min. Er vel en av sensorene som er gåene da? Har heller ikke noe ABS når jeg bremser. Er den 94 modell. Går det å ta diagnose på den, og finne ut på hvem av hjulene sensoren er gåen? Og noen som vet noe om hvordan det er å bytte de på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 HeiABS lampa lyser på bilen min. Er vel en av sensorene som er gåene da? Har heller ikke noe ABS når jeg bremser. Er den 94 modell. Går det å ta diagnose på den, og finne ut på hvem av hjulene sensoren er gåen? Og noen som vet noe om hvordan det er å bytte de på e36? På diagnose vil du få frem hvilken sensor som er gåen. Men jeg hadde et tilfelle da lampa lyste. Begynte plutselig å lyse under kjøring og jeg bremset for å teste ABS'en. Den var ikke der. Kom hjem og stoppet bilen. Startet opp igjen og lampa forsvant. Har ikke kommet tilbake igjen heller. Poenget er at det kan være en feilkode i hjernen som må slettes, er ikke sikkert at noe må byttes Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Okei Har vært sånn siden jeg kjøpte bilen, men får ta en diagnose å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå