BMWtotti Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Da tenkte jeg å stige litt i gradene og gå over til 5-serie. Bilen er en 1992 520i, som er gått 230000 km. Legger ut noen bilder av hvordan den ser ut nå, men det kommer til å bli litt (les mye) pussing i påsken så den blir nok litt penere. Kom gjerne med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Ja, så fin ut på avstand i utgans punktet . Ser du trenger bytte par lister ved dørene og sannsynligvis bulk bakdøra førerdøra. Fint med litt bilder nærmere og av intriøret også . En liten leppe bak tror jeg kunne gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Fint utgangspunkt du har der. 19" multieikfelger tror jeg vil gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Da var en del av vårpussen overstått. Først noen små reperasjoner: Før Etter: Før: Etter: Så var det mye gnikking og gnukking: Så var det noen som etterlyste noen bilder av interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 denne så ut til å bli pen med litt omsorg! skulle hatt V8 panser og fronten, så hadde den vært enda finere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Ser bra ut den lakkeringen. Ikke alle 520 som har full mtech. Ser meget bra ut. Få på en endestuss med to rør. Ser litt spinkelt ut med bare ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Fin bil du har der! Artig at det og er din første 520, samme modell som min og begge har gått akkurat like langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Pen bil ja. å synes felgene passer bra.! hvilken hvitfarge har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Takker! Den ble mye bedre etter litt omsorg. Tror ikke den har hatt mye av det de siste årene. Ja er enig i det med potta. Må bytte bakerste delen uansett så får se hva jeg setter på. Fargen heter 218 Alpine White II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 aah. samme farge som jeg har på E30`n min faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå