Clerion Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Byr deg 2k for bruer og fjærbein om de er i grei stand (= Skiver og klosser er det ikke så nøye med men at hjullagrer og selve konstruksjonen er grei. Skal undersøke om det passer.
the stig Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 skal se på tillstanden på dem i løpet av dagen eg
Clerion Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Great. Vet du om det er forskjell på drivakslinger fra 320 til 325 forresten? Så jeg trenger aksling, diff og stikkakslinger fra 325 for å få det til å funke? Eller er det bolt on 320?
Clerion Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Sweeeet, virker som om det passer også, gir deg isåfall 2k om det er i bra stand (= Hjullager bør være i orden, selve greia og calipperne. Dempere, fjærer, klosser og skiver er det ikke så farlig med.
leif harald Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Kommer og ser på bilen så fort jeg kommer hjem jeg, kommer hjem neste torsdag. Men vis jeg i d heletatt skal være intrisert så må det stå understell på den. Interiør og motor gjør ikke noe. Men hadde vert greit om motoren også var med.
sk33to Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 har du skinntrekk til dørene? er VELDIG interessert om du har... Må være i svart skinn og helst i bra stand
raynik Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 dørtrekk??? interisert evt i hele interiøret! har du deksel i bagasjerom?? sider osv...
the stig Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 ja de er helt å fint,har alt uten om trekk i bagasjerommet
the stig Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 ingen som vil ha hele bilen for 15k mye go deler på den her
Clerion Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Trekker budet på bein og bruer til fordel for noen som vil ha hele når jeg har fått tak i utenom (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå