Gå til innhold

-96 E36 323i Coupe (SOLGT!) :'(


matss
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk! blir spennende å se hvordan bilen din blir etter lakkering osv ;) ja, skulle jo hatt sideskjørtene og, men er ikke det jeg prioriterer nå:P

Skjønner jeg godt, de er ikke såååå fine de E36 M3 sideskjørta;)

Ble bra bilder forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! blir spennende å se hvordan bilen din blir etter lakkering osv ;) ja, skulle jo hatt sideskjørtene og, men er ikke det jeg prioriterer nå:P

Skjønner jeg godt, de er ikke såååå fine de E36 M3 sideskjørta;)

Ble bra bilder forresten..

hehe, skjønner hva du mener. klart de er fine, men føler ikke at det er noe jeg trenger på bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den siste uka har jeg fått montert ///M-lister, og GT-splittere! Er egentlig veldig fornøyd, og syns det gjorde seg bra på bilen min:) Noen bilder:

152_5228.jpg

152_5215.jpg

151_5149.jpg

151_5187.jpg

I morgen får jeg en ny pakke levert, som jeg gleder meg stort til å sette på! Dere får vite hva det er neste update ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjørt, eller vinge ;-)

er den sølvgreia bak nettingen røyr til luftfilteret? isåfall, lakk det sort så det ikke er så synlig... ;-)

Hehe, vent å se ;)

Ja, stemmer. Rør til luftfilteret. Ser ikke noe bra ut nei! Skal fjernes.. Har nok helt sikkert ikke noe "virkning" uansett så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg fått montert "overraskelsen" :P

153_5304.jpg

153_5305.jpg

153_5306.jpg

153_5308.jpg

153_5309.jpg

Måtte forsåvidt modifisere en del, da dette kit'et ikke er til BMW. Handlet inn en silikonslange med overgang fra 2,5" til 3" og et strakt 2,5" rør. Filteret dro inn for lite luft, så bilen gikk litt dårligere, pluss litt fusking. Så jeg fjernet bunnen av boksen, så den gikk bra igjen. Ser forsåvidt helt likt ut uten bunnen, da den ikke syntes uansett. Men grom lyd ble det! I forhold til det jalla filteret fra Torshov jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...