Gå til innhold

-96 E36 323i Coupe (SOLGT!) :'(


matss
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, i dag er bilen blitt satt inn for vinterlagring! Så der skal den stå de neste 5-6 mnd'ene og slappe av! Hehe.

Jeg satte på vinter dekkene, kjørte bilen en god tur før jeg satte den inn, fylte full tank, vasket den, og gikk over med Meguiar's Speed Detailer sammen med diverse microfiberkluter! Og til slutt trakk jeg over trekket som dere ser på bildet under! Jeg fikk satt den fra meg med god samvittighet :)

Legger bare ut noen dårlige mobilbilder, siden jeg glemte å ta med kamera! Skal ned dit senere igjen for å montere litt diverse som er handlet inn, så kommer nye bilder da :)

DSC00076.jpg

DSC00080.jpg

DSC00086.jpg

Har også fått vasket og polert opp sommerfelgene mine! Så nå står de klare til våren :D Legger ved et par bilder!

Dette er før vask, og før jeg la om til vinterdekkene!

DSC00058.jpg

Etter vask, og klare til polering!

DSC00072.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, skal si meg fornøyd med den :) betaler 300,- i mnd, så er ikke ille det! fint å ha den i et hjørne, så er det hvertfall litt mindre sjanse for parkeringbulker! hehe.

er litt trangt der, men skulle det bli noen bulker, så vet jeg hvem som står parkert ved siden av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå gått til innkjøp av vinterbil! Det ble etter mye titting på nettet en Mercedes-Benz 200E. Hentet den i Moss, en times kjøring fra der jeg bor. Den var annonsert til 11 000,- men jeg fikk prutet den ned til 8 000,-

Så må si meg fornøyd med det! EU OK frem til Februar 2011.

Nå som jeg kan ha det morro med denne i vinter, slepper jeg å tenke så mye på BMW'en som står lagret :)

Litt info:

- 1990 mod, 283 000 km

- 2,0 L / 118 HK

- 4 trinns manuell

- Godkjent senket 50-50 APEX senkesett

- Diff. sperre / Antiskrens

- ABS

- Sentrallås

- 16" Sommer/Vinter

- Sportsratt

- 100% Teknisk stand

- Div. stereo / Radio / CD

- Servo

- Hengerfeste

- El. Takluke

- Minimalt med rust!

33_656012907.jpg

33_1812593911.jpg

Salgsannonsen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19599433

Flere bilder kommer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monter plog på vinterbilen din - den var jaggu billig!
'

hehe, spørs om den tar seg såå godt frem at jeg kan bruke den til å ploge snø med men! :P rimelig lav er den og.

ja, fornøyd med prisen på den! :) det er selvfølgelig litt småting som må gjøres før neste EU kontroll, men ikke noe som haster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er d viktig å fylle opp tanken til vinterlagringa? jeg tømte min jeg:S hva er lurest

grunnen til at jeg fylte den opp er for å hindre at det danner seg kondens i tanken! og fordi det blir godt å ta den ut igjen til våren med full tank :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørumsand er liksom der det skjer vet dere...! :D Dette tror jeg blir en "brei" vinter Mats! :P

det kommer nok til å bli en litt for brei vinter skal jeg si deg! når snøen kommer, så blir det nok noen seine kvelder med volvo'en din og merca mi! :D og nå som jeg har fått tak i gode vinterdekk, så er snøen mer enn velkommen hit på sørumsand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...