gnmfr Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Du skal dreie av senter? Altså av hele felgen? :S nei har nok formulert meg litt feil her hehe.. skal ha høyere innpress flere som har dreid av 5mm på rondell 58 8,5et13
Wolfeh Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Stemmer Men går dette med tanke på tuv godkjenninger osv?
Kristian H. Foss Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Ja, dette kunne jeg tenkt meg også... Er dette noe som lar seg greit gjøre?
gnmfr Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Stemmer Men går dette med tanke på tuv godkjenninger osv? Tror nok ikke di felgene er så veldig godkjent på e36 uansett så bekymrer meg veldi lite..
Hi-Fi Lasse Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 En kamerat av meg kan gjøre dette mot en liten sum Jeg dreide av 3.12mm på bakfelga mine, zito titan felger, ble knall
PenguiN- Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Unnskyld meg, men hva er egentlig vitsen med å fjerne 3 mm? det er jo så lite at det kan neppe hjelpe noe..eller?
Hi-Fi Lasse Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Unnskyld meg, men hva er egentlig vitsen med å fjerne 3 mm? det er jo så lite at det kan neppe hjelpe noe..eller? det utgjorde faktisk en del før subba det i hver hump, har ikke merka noe etter jeg dreide Så det var vits
nalegutt Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Det der kan vel ikkje vere nåkå problem for vemsomhelst cnc opperatør, gå innom den nermeste maskineringshappa så kan ikkje det ta lange stunda:) bare få like mye av hver stk;)
fish Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Jeg ville ha hørt med Ralle nede på Raset. Han rettet min alu-felg for en rimelig penge. Skal ikke se bort ifra ar han har utstyr til å dreia av også. Hvis ikke kan du høre med han som har ett lite verksted oppe i Fjærekilen, han har gjort jobber for bla Martin Schanche, Rune Gjelsten og noen andre profiler innen motorsport. Dreiing og fresing er visst hans spesialitet. Send meg PM hvis du ønsker kontakt med han.
gnmfr Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 takker for mange svar da får jeg ta en runde så fort helig dagene er over:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå