Gå til innhold

4 rørs effektanlegg til E39

Jake
 Share

Anbefalte innlegg

Skal sette på effektanlegg med to doble rør på min E39 528i.

Har sett på en 4 rørs Eisenmann sportspotte i M5 look 4XØ76MM fra http://www.motortechnik.no/619/produktId/2454.htm

Er det noen som vet hvordan denne er i forhold til "Supersport effektanlegg duplex E-39 (4x90mm) SEDAN" fra http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43194.jpg

Den fra GS bildeler er jo 4000 billigere og det er jo ikke så rent lite. Den er jo også litt annerledes konstruert.

Noen som har noen erfaringer/sysnpunkter og anbefalinger her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det øverste fra Schmiedmann får du jo med 2 lyddempere som i hovedsak gjør at det uansett blir dyrere. Fordelen med dette er at du vil få ut lik mengde eksos på begge sider, istede for at det kommer mer ut av den ene siden. Slik som på Duplex anlegget. Er vel en viss kvalitets forskjell på disse to også ville jeg tro.

Vil Anbefale deg å spare en mnd lønn til på å kjøpe Eisenmann istede for å angre senere slik jeg gjør nå ved kjøp av lykter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hengerfeste men er det ikke kun det billigste med forbindelsesrøret rett under fangeren som hindrer bruk av hengerfeste. Vil ikke det med to potter muliggjøre bruk av hengerfeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 2 potter på Eisenmann desverre, men kun et rør som går til høyre utblås. Forskjellen er at på Eisenmann så går røret til høyre side forran reservehjulsbrønnen og ikke bak slik at det kommer i konflikt hengerfeste slik som på den rimeliger varianten.

Vet ikke hvordan lyden på det "billige" annlegget er, men lyden av Eisenmann systemet er hvertfall himelsk. Fantastisk snærr på høyt turtall samtidig som det ikke høres overdrevet ut på tomgang.

Jeg hadde uten tvilt spart litt til og gått for Eisenmann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...