Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
teknisk veldig bra
Endel rust, skal det gjøres ordentlig bør ene kanalen skiftes samt å reparere et lite hull i ene støtdempertårnet.

Hopper ut av 1.gir innimellom. Girkassa fungerer strøkent ellers, clutchen virker veldig god.

Sprekk i frontrute.

Hva er veldig bra bortsett fra den overhalte toppen?

Skrevet

TEKNISK

Lær deg betydningen av ordet før du er spydig.

9 lapper FERDIG REG for denne brakka som er i daglig bruk er vel absolutt ikke noe upris... :roll:

Hvis en bruker huet litt er denne lett verdt langt over det dobbelte i deler.

Skrevet

Haha, det er helt greit! Interiøret er ihvertfall veldig bra. Ikke engang hull i sidestøtte på førersete...

Skrevet

Jeg har tenkt på det.. Hadde utvilsomt fått igjen mye mer for kjerra på den måten.

Problemet er at jeg ikke har noe sted å "høgge" den. Bor i et borettslag, tror ikke folka her blir så happy om jeg begynner Nyterns kapp og høgg :D

Men det er jo fint for en evt kjøper! Dette er jo utvilsomt et aldri så lite påskekupp :)

• 8 months later...
Skrevet

noen som vet hvem som har denne bilen nå?? tydlig vis så skal jeg ordne med den som har den med årsvagiften for 2009.. da jeg hadde den tidlig på året å byttet den i god tro med at årsavgiften skulle bli betalt av trådstarter som var avtalen da jeg byttet med han. noe som tydlig vis ikke skjedde da jeg får purringer i posten på denne enda... :twisted::!: skilt nr: VT 11054

Skrevet

Husk nå at det finnes 2 sider i en sak. :roll:

Jeg har gjort det jeg er juridisk pliktig til, at beianmotorsport velger å sende meg sinte fylle pm'er og true med ditt og datt sent en fredagsnatt får være hans sak. :shock:

Ja til alkolås på pc OG rapporteringsknapp her på forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...