ivlund Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 rett farge hvertfall Rette farver Hvem av fargene er rett
håkon_w Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 teknisk veldig bra Endel rust, skal det gjøres ordentlig bør ene kanalen skiftes samt å reparere et lite hull i ene støtdempertårnet.Hopper ut av 1.gir innimellom. Girkassa fungerer strøkent ellers, clutchen virker veldig god. Sprekk i frontrute. Hva er veldig bra bortsett fra den overhalte toppen?
Nytern Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 TEKNISK Lær deg betydningen av ordet før du er spydig. 9 lapper FERDIG REG for denne brakka som er i daglig bruk er vel absolutt ikke noe upris... Hvis en bruker huet litt er denne lett verdt langt over det dobbelte i deler.
Nytern Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1144200#1144200 Her er forresten annonsa...
E36Kristian Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 jeg trenger alt interiøret. jeg kan kjøpe alt interiøret for 10.000,- hvis jeg får bilen med på kjøpet
Nytern Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Haha, det er helt greit! Interiøret er ihvertfall veldig bra. Ikke engang hull i sidestøtte på førersete...
Nytern Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Jeg har tenkt på det.. Hadde utvilsomt fått igjen mye mer for kjerra på den måten. Problemet er at jeg ikke har noe sted å "høgge" den. Bor i et borettslag, tror ikke folka her blir så happy om jeg begynner Nyterns kapp og høgg Men det er jo fint for en evt kjøper! Dette er jo utvilsomt et aldri så lite påskekupp
beianmotorsport Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 noen som vet hvem som har denne bilen nå?? tydlig vis så skal jeg ordne med den som har den med årsvagiften for 2009.. da jeg hadde den tidlig på året å byttet den i god tro med at årsavgiften skulle bli betalt av trådstarter som var avtalen da jeg byttet med han. noe som tydlig vis ikke skjedde da jeg får purringer i posten på denne enda... skilt nr: VT 11054
OLEZZ Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Send VT11054 til 2282 så skal navn og adresse på eieren komme frem.
bmwkizn Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Hmm. har den der gått 288k? Syns det høres lite ut da den hadde gått 230k for nesten 8 år siden
beianmotorsport Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 hmm, jeg skal kun ha tak i nåværende eier pga jeg får purringer på årsavgif som trådstarter egentlig skulle betale, vi var iværtfall enig om det da vi byttet.
jensemann23 Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Husk at den personen som bilen er registrert på 1 januar uansett får årsavgiften og vil bli krevet for denne.
Nytern Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Husk nå at det finnes 2 sider i en sak. Jeg har gjort det jeg er juridisk pliktig til, at beianmotorsport velger å sende meg sinte fylle pm'er og true med ditt og datt sent en fredagsnatt får være hans sak. Ja til alkolås på pc OG rapporteringsknapp her på forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå