Viktil Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Da ble det ny bil. En 02 mod 320da med litt diverse utstyr. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bilen ennå, er ganske fornøyd me hvordan bilen ser ut. Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei og velkommen til forumet ! Er fine biler det der med det riktige utseende ! noen interiør bilder hadde vel ikke skadet ! vet ikke om xenon er standard på disse ? hvis ikke ville jeg kanskje skaffet meg det, utrolig pent! og muligens hive på noen svarte nyrer i stedet for chrome men ellers ikke noe dårlig valg av bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Skjønner ikke hvorfor folk liker svarte nyrer? Synes det ødelegger utseende helt. Den grillen som står på er kjempe fin til den fargen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 jeg syns sorte nyrer gjør seg bra på lyse biler, typ grå / hvite ! ellers er jeg forøvrig enig med at vanlig chrome ser best ut har selv alltid hatt chrome nyrer, men har også bare hatt mørke bimmere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå