///Stokk1 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei Trenger et komplett tak med takluke til E36 Sedan. Så lite rust som mulig, overflate rust ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Har jeg. Ring meg el send pm Så fikser jeg bilder osv.. Ingen rust som jeg har sett. Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Mulig jeg skal hugge min nå, så har mulighet til å ta av taket dersom du er interessert, men må hentes i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 jeg har tak på en delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Fant ut at man mister vrakpanten. Dynga vil ihvertfall ikke gi meg vrakpant uten tak her.. :/ Men er vel nok svenske biler å ta av her på forumet sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Så rart. trodde man nesten kunne komme kun med rammenr utskjært og få vrakpant jeg for å sette det litt på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Får man ikke vrakpant for cabrioleter da? Du kan jo kappe av taket å si det har vært en Baur cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Var litt merkelig syns jeg. Får nesten ikke levert utenlandske biler gratis her lenger heller nå. Dårlig stålpris for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 utlanske biler ble grattis å kaste i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 utlanske biler ble grattis å kaste i år Mulig det.., vært sånn lenge her. Men nå vil dem ikke ta imot her lenger.., var såvidt dem gadd sist.. Beklager OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 samma faen om taket er skjært av. dem MÅ ta imot bilene uansett, samt det er norsk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 samma faen om taket er skjært av. dem MÅ ta imot bilene uansett, samt det er norsk bil. Skulle nesten tro det ja.. Panten er betalt fra før.., kan jo fint miste et tak ved ordentlig kollisjon feks. Men det dem sa var så fort du begynte å skjære i karosseriet mistet du panten. Løse kaross deler gikk greit å ta av. Dem syter sånn over den dårlige stålprisen nå.. Men om dem kan kreve at taket er der vet jeg ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 dummeste jeg har hørt hehe. jeg har levert mye rart til skroten, å har aldri fått beskjed om at de ikke vil ta imot, bl.a hadde en delebil type nissan patrol. den hadde ikke hjul ikke motor, ikke en dritt. det var ei rævkjørt ramme å ihjel skjært skall oppå ramme og hytte var forresten kun festa med ett spannsett. kikka bare dumt på meg å henta traktor å me gafler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå