Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgt, kan slettes...............Har 4 atk M3 Evo replicar, det måler 8.5X19" Et 47.

Passer supert E36. :D

Det er helt nye dekk, kun rullet max 50 mil. Noe flass på klar lakken, ikke kast eller kan kjørte.

Ønsker meg 7000,-kr for dem.

Pm, her eller ring tlf: 90141919.

li77esaz0vncxc2n20yz.jpg

czmrwjknilyg88sy3apf.jpg

n9um79d64lfrppo5wfgz.jpg

x2dlmwa6buxknjrnysts.jpg

Skrevet

hvordan dekk står på felga? lyst på org m135 felger uten dekk som delbet?

Skrevet
hvordan dekk står på felga? lyst på org m135 felger uten dekk som delbet?

Står Sunni 235/35-19" på 2 stk og husker ikke på for hjula.

Hm, hvordan ser de felgene ut da? og mange " er dem?

Skrevet

8 og 8,5x 18" er org felger til e46 med m pakke 2 de siste årene e46 kom ut. m135 heter de.

sånn ser de ut,

xwqva2bgvyowamf39tem.jpg

Skrevet

fulgte ikke disse med M3'en du solgte ?

Skrevet

Jo, men bytta de til meg i går med de som sto på den sorte. Og har noen 17" felger som mulig jeg setter på den sorte ved salg nå. :D

Men kan få den sorte med de 19" også. Lufter salg på disse bare, så blir jeg kvitt noen felger. Har for mange liksom. :wink:

Skrevet

Passer disse på E36 (touring) uten valsing? Og hvis det må valses trengs det kanskje ikke å valses så mye?

Byr deg 6000,- for dem, men da vil jeg ha hurtig avklaring. Tar også forbehold om prisen på frakt.

Skrevet
Passer disse på E36 (touring) uten valsing? Og hvis det må valses trengs det kanskje ikke å valses så mye?

Byr deg 6000,- for dem, men da vil jeg ha hurtig avklaring. Tar også forbehold om prisen på frakt.

Budet notert, passer rett på alle E36 disse ja. :D

Skrevet

Dessa må jeg se på når jeg kommer nedover Yngve :) Skulle hatt noen sånne på min e36 :) Du har to sett eller? :)

Skrevet
Dessa må jeg se på når jeg kommer nedover Yngve :) Skulle hatt noen sånne på min e36 :) Du har to sett eller? :)

Ja kom nedover tildlig til uken helst. :D

Har disse i 19" og noen AC kopier i 19". De er ET 15, så må vel dreies eller valses, om de skal på E36. Da uten dekk til 5000,-kr, ligger her på felgsalg.

Skrevet

Jo, men bytta de til meg i går med de som sto på den sorte. Og har noen 17" felger som mulig jeg setter på den sorte ved salg nå. :D

Men kan få den sorte med de 19" også. Lufter salg på disse bare, så blir jeg kvitt noen felger. Har for mange liksom. :wink:

Du har ikke noen kantfelger da? til e36? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...