Gå til innhold

Solgt M3 Evolution replica 19" selges med nye dekk.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Solgt, kan slettes...............Har 4 atk M3 Evo replicar, det måler 8.5X19" Et 47.

Passer supert E36. :D

Det er helt nye dekk, kun rullet max 50 mil. Noe flass på klar lakken, ikke kast eller kan kjørte.

Ønsker meg 7000,-kr for dem.

Pm, her eller ring tlf: 90141919.

li77esaz0vncxc2n20yz.jpg

czmrwjknilyg88sy3apf.jpg

n9um79d64lfrppo5wfgz.jpg

x2dlmwa6buxknjrnysts.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan dekk står på felga? lyst på org m135 felger uten dekk som delbet?

Står Sunni 235/35-19" på 2 stk og husker ikke på for hjula.

Hm, hvordan ser de felgene ut da? og mange " er dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fulgte ikke disse med M3'en du solgte ?

Jo, men bytta de til meg i går med de som sto på den sorte. Og har noen 17" felger som mulig jeg setter på den sorte ved salg nå. :D

Men kan få den sorte med de 19" også. Lufter salg på disse bare, så blir jeg kvitt noen felger. Har for mange liksom. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer disse på E36 (touring) uten valsing? Og hvis det må valses trengs det kanskje ikke å valses så mye?

Byr deg 6000,- for dem, men da vil jeg ha hurtig avklaring. Tar også forbehold om prisen på frakt.

Budet notert, passer rett på alle E36 disse ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessa må jeg se på når jeg kommer nedover Yngve :) Skulle hatt noen sånne på min e36 :) Du har to sett eller? :)

Ja kom nedover tildlig til uken helst. :D

Har disse i 19" og noen AC kopier i 19". De er ET 15, så må vel dreies eller valses, om de skal på E36. Da uten dekk til 5000,-kr, ligger her på felgsalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fulgte ikke disse med M3'en du solgte ?

Jo, men bytta de til meg i går med de som sto på den sorte. Og har noen 17" felger som mulig jeg setter på den sorte ved salg nå. :D

Men kan få den sorte med de 19" også. Lufter salg på disse bare, så blir jeg kvitt noen felger. Har for mange liksom. :wink:

Du har ikke noen kantfelger da? til e36? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...