Gå til innhold

HASTER! reg reim skifte på m20b20

aottesen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, holder nå på og skifte reg.reim på min m20b20, jeg har fått skrelt av alt av deksler og vannpumpe og jeg ser heile reima, men det jeg lurer på er hvor innstilingsmerket på veivakselen og kamakselen er hen, og hvordan de ser ut og hvor de skal stå overens?

Holder på uti hagen akkurat nå, så om det er noen som har god peiling på akkurat dette med denne motoren kan hjelpe meg så hadde det vert utrolig flott

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. veit hvordan jeg legger ut filer som jeg har på pcen, men har autodata med bilde og tekst som kan hjelpe deg..

Men dette går ikke ann å merke høyreklikke å lagre...

Så da lurer jeg på hvordan man kopierer skjermbildet som er opp slik jeg får lagt det ut her til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du trykke printscreen knappen, så går du inn i paint, trykker "lim inn" og så lagrer du det som jpg eller jpeg fil, altså når du trykker printscreen knappen så tar du bilde av det du ser på skjermen "akkurat nå" så du må ha sia oppe når du gjer det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at jeg ser hvor de skal være her, men jeg finner dem ikke på blokka og tannhjula :S eller jeg fant merket på kamhjulet, men ikke hvor det skal stå overens, og ikke fant jeg merket på veivakselen heller, hvordan ser de ut? takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...