m-alpin Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Jeg går å lurer på ny bil så lurte på å jeg kan ta ca for denne!! Er en 1990mod 318is Reg nr:RH58391 strøkent interiør,med svart taktrekk. beklager dårlige bilder
316 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Bulk i høyre fremskjerm, bulk i venstre fremskjerm... Hvorfor er kanalene så blasse?
m-alpin Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 har nye skjermer til den.. forrige eier pusset å sprayet på noe for å hindre rusten,det er det matte.
m-alpin Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 noe rust,men ikke galt. km stand ca 250` men motor byttet,har kvittering på den.
OverKill Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 KM-stand ja... Sorry, litt treg her. Så det nå...
OverKill Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Skjermer må jo byttes til de nye og det er ALLTID noe rust på disse bilene som må sveises/slipes ned dessverre. Den må hellakkeres for å bli strøken utvendig og man kan like godt koste på dette da det blir for stor fargeforskjell hvis man kun lakkerer skjermer + under lista på dørene p.g.a. det som er gjort for å ''hindre'' mer rust der. Er interiøret så strøkent som det ser ut og felgene følger med og man ikke finner noen ALVORLIGE feil/rustangrep på ''kjedelige'' steder ville jeg sagt rundt 30 tusen, ikke under det ville jeg tro. Men pris er vanskelig å fastsette uten å ta en skikkelig kikk på den!
m-alpin Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 planen var jo hellakkering men annen e30 som frister bilen ble tectylert når den ble importert i 98,papirer på det å,servicehefte. forresten så er det bare en eier fra den ble tatt inn til jeg kjøpte den i november i fjor..
OverKill Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 planen var jo hellakkering men annen e30 som frister bilen ble tectylert når den ble importert i 98,papirer på det å,servicehefte. forresten så er det bare en eier fra den ble tatt inn til jeg kjøpte den i november i fjor.. Hadde ikke økonomien vært så dårlig for tiden skulle jeg veldig gjerne hatt den der. Så lenge prisen hadde vært overkommelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå