brynjar90 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 har en e36 .92 mod med airbag på rattet.. har lyst og bytte dette med et litt grommere ratt, noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette? og hva det vil si for forsikring og eu godkjenning? og om jeg må melde det for biltilsynet osv....
OLEZZ Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 ikke bytt til ratt uten airbag. For meg virker det helt på jordet. Er en grunn til at den er der.
pedro Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Hei Jeg regner med du ser etter ett ratt uten airbag siden du spørr slik Bare ett døgn siden siste dødsulykke med e36 Airbagen redder liv og det er ikke å anbefale å bytte den ut. Dette er ikke biler med mange stjerner på NASCAP testen bare for å ha sagt det.) Blir dyrere forsikring og du må godkjenne rattet med papirer hos BT De hadde ikke airbag i 90 91 så det skulle la seg gjøre å få det godkjennt to stk torx skruer på baksiden av rattet Tar ut airbaggen og drar ut to ledninger oransje eller gule Skrur ut senterbolten 22mm? og stikker nøkkelen inn vrir om og drar rattet av. vips 4-7 min. Får nok en feilkode på den etterpå men du kan jo også fjerne boksen Men ærlig talt hvorfor?? Mange fine Mtech ratt med airbag. Nyere M3 ratt med aibag er vel å foretrekke Jeg kjøpte ett strøkent brukt på KOED for 2200 kr. Ville ha tatt av begge batteripolene ved mont- demont var jeg deg Pedro Med air bag
brynjar90 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 sånn at det er sakt.. bare lurte på det.. hadde tenkt og bytte til et med airbag.. men om det blir mye kødd når jeg skal gjøre det.. og det med biltilsynet samt forsikring var at siden rattet var byttet til et som ikke var orginalt
brynjar90 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 noen som har link til siderder hvor det går ann og kjøpe ratt`?
OLEZZ Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 bytter du til ratt med airbag blir det ikke noe tull med eu / biltilsynet. Så det er ikke no problem. www.koed.no selger både brukte, og nye ratt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå