Gå til innhold

02`BMW 325i Kompressor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "litt" ærfaring mod ESS kompressor kitt og gutta der.

Kittet jeg har fikk vel merke at gass fot, er noe jeg er glad i.

Er ikke sikker på hvor mange mil det ble med hjulspinn og div jeg.

Kan ikke annet å skryte det sette opp i skyene jeg, du får hva de lover og kansje mere. :D

Lykke til.

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det stemmer gjernes! Denne ble solgt på auksjon, så det er litt risky å kjøpe kanskje - men har sjekket opp historikk og har fullt servicehefte - så jeg får håpe at den ikke er altfor ille.

Er litt risky ja. Kjøpte meg en bil der tidligere i år. 132.000km med komplett servicehefte, men da bilen kom så var det ganske mye småplukk i lakken med bulker og riper, hendler og knapper som enten var knekt eller manglet. Står jo i kontrakten at bilene selges som rep objekt, så det er ikke så mye å slå i bordet med.

Håper du er heldig med din da :)

Skrevet

Da har jeg fått bilen. Den er bortimot strøken i lakken så det blir ikke noe omlakkering, men trenger nytt interiør og en liten jobb på girkassa siden den skraper litt på førstegir. Blir et bra prosjekt dette!

Bilder kommer:)

• 2 weeks later...
Skrevet

26042009150.jpg

26042009151.jpg

26042009152.jpg

26042009153.jpg

26042009159.jpg

26042009160.jpg

26042009157.jpg

Noen bilder av bilen! Blir et bra prosjekt dette.. 20" Larzon felger er forøvrig til salgs, med gode dekk - felgene er ikke så veldig pene.

Inventar kjøpt og ligger i hoffenheim klar til avhenting.. skal ta meg en tur nedover til tyskland om et par uker og hente litt diverse saker og ting:)

En skår i gleden er at Brages BMW skal ha 25000 for å bytte taket, og da har jeg taket selv.. Noen som vet om eller har kompetanse på kalesjebytte?

Skrevet

Må vell være masse salmakere på sundmøre?

Selv byttet jeg tak på min Astra cab, men da byttet jeg ramma, stagene, ja hele sulamitten. Plug and play mao.

Hørte også om en mekaniker her i Kristiansund som trekket om sin Golf 2.

Men det virket som en halvhjertet opperasjon da han måtte slkære til hull for bakruten.

Prøv å finne deg en Salmaker, de fikser biffen. Men om det viser seg at du har kjøpt hele "maskineriet" så er det vell bare å bytte selv.

Hehe du kan jo eventuelt bruke bilen du kjøpte av meg som delebil da.

Pen bil forresten nesten synd jeg i bydde over deg. Synd for meg, flax for kjærringa mi som begynner å få nokk av bilene mine :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen kan selges for spesielt intr. personer. Hehe.. neida.. skal kjøpe kompressor denne uken - klør i både bein og hender til å ha en bil som går litt fort igjen:)

Skrevet

Hehe, vurderer å selge den til fordel for 330 cab :) Når jeg først har en kompressor så hadde det vært moro med 330.. Men stresser ikke med å selge.. om noen vil ha denne så selger jeg, visst ikke så blir dette fortsatt prosjektbil.

Skrevet

Status:

Bilen Beholdes!

følgende er innkjøpt:

* Svart skinnint. fra E46 M3

* ESS TS2 Kompressor

* Ny kalesje

Og det kommer mye mer etterhvert. Skal se om jeg får slengt opp noen bilder av pressa også:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Liten update her:

Kompressor blir montert hos ESS i Juni. Bilen vil da yte ca 320hk.

Akkurat nå holder jeg på med eu-godkjenning av bilen. Bytte av bremser bak til EBC Turbogroove med redstuffklosser samt montering av komplett Pioneer stereo. Bilder og mer info kommer:)

Skrevet

Kan skrive litt om oppgradering av lyd i bilen. Ble mektig lei av de sure høyttalrene som stod i fra før.

I dag har jeg satt inn:

Pioneer TS-E170Ci frontsett med diskanter

Pioneer TS-E130xi i midtkupè

Pioneer DEH-P4100SD Headunit

Pioneer Ts-W255C 10" Subwoofer mellom baksetene

Ble meget bra resultat! Spiller fint og bra trøkk om det trengs!

dehp4100sd.jpg

ts-e170ci.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Kompressor montert.. bilder kommer i morgen:)

Skrevet

Gikk godt nå bilen! Ser jo latterlig originalt ut i motorrommet også, men kompressor-musikken ved pådrag røper råskapen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...