JE Motorsport Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 solgt enda? Neida,de fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Er veldig int.skjeive eller kast i?hvor kye er vnterdekka igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Er veldig int.skjeive eller kast i?hvor kye er vnterdekka igjen? Har ikke blitt spent opp i maskin for kontroll, men kjørte i alle fall med dem i hele vinter uten å merke noe. Så det skal nok være bra. Bakdekkene var nye i des.08, så er som nye. Fordekkene er eldre, men har bra med mønster igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Kan by deg 3500,- inkl. frakt til Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan by deg 3500,- inkl. frakt til Tromsø Det blir nok litt lite er jeg redd, blir jo litt styr med å få sendt de + at det koster en del å sende de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 2800 kr, hentes.. Så er det borte:) om det er av intr da? lurer på om du kan skaffe den bmw 2000 dere har i butikken i grønn, i hvit jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 2800 kr, hentes.. Så er det borte:) om det er av intr da? lurer på om du kan skaffe den bmw 2000 dere har i butikken i grønn, i hvit jeg? Har et byttehandel på gang,så tror nok de forsvinner der Klarer nok ikke å skaffe den i annen farge, mener den er lisensiert av BMW og kan ikke huske at de har den i den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 ok. det var dumt. for min far har en 2000 tilux og nevte en gang han ville ha sånn i den skalaen i hvit.. maskere å lakkere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå