Tom K Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Her er det nok lettere og billigere og kappe og sveise inn nye deler
EzzY Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Noen som vet hva jeg kan vente meg til pris? under 10? Over 10?
marius paulsen Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 spørs jo på om et verksted skal gjøre det. hadde en e46 stasjonsvogn som jeg fikk en bil i ræva på. blei en bulk i baksjerm +at bakfangeren og baklykta ble byttet. dette ble 36000kr på verksted. ikke samme skaden akkurat men det blir fort dyrt på verksted. sikkert det beste å hugge denne.
EzzY Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 E46 er jo "litt" nyere da. Til denne bilen er det faktisk deler å skaffe fra huggede biler, trenger ikke alt nytt. Nå er det jo selve rettinga av det i front der jeg lurer på da, ikke alt det andre, det har jeg sånn ca peiling på. Mulig jeg får satt den inn sånn litt på sia til en, men vet ikke noe før etter påske. Kunne vært fint om det er noen som vet noe ca uansett =)
marius paulsen Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 om jeg ikke husker feil så var 7-8 tusen av summen deler resten var arbeid,lakk og div.denne bilen må vel jigges for å bli rett igjen vil jeg tro. tror du kommer bedre ut med å bytte bil. en gammel e34 er jo ikke værd mange kronene lenger desverre.
EzzY Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Har ikke sett tegn til at ramma har fått seg noe trøkk. Det var felgen som tok støyten først, det bøyde stag og sånt, det gikk ikke fort heller. hadde ikke store farta da fronten fikk en trøkk. til og med hovedlyktene overlevde uten så mye som sprekk i glasset. Det ser ut til at det kun er litt blekk som er bøyd, men en del plastik mangler da. Bilen er/var strøken, det var kun den bila som var aktuel om det sku bli BMW på meg faktisk. Legger heller i litt penger i den enn å kjøpe noe annet skrap som det bare blir jobb med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå