Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som topic sier så kjørte jeg på en fartsdump i for stor fart... Dumme meg... Det var av den plagsomme smådump typen, skarp og liten nok til at busser og større biler kjører rett over... Uansett, traff den mildt sagt forbanna hardt, og lurer på om bilen har tålt det. Hvordan ser jeg det evt? Den oppfører seg fint, men om det kan komme senskader av idiotiet mitt? Traff vel mest med høyre bakhjul (ja, prøvde å kjøre mellom de...)

Skrevet

Vel, altså JEG vet jo ikke om bilen din har tålt det da..

Men det er sikkert ikke farlig å legge seg under bilen å se om noe er slått skjevt, slått ut av posisjon, løsnet o.l.

Det fine med bil er at du kan sammenligne den ene siden med den andre, så ser du fort om noe er feil..

Senskader? Tjah, du kan ha punktert dempere, kan ha laget en begynnende sprekk i noe osv.. Men som sagt er det best om noen kan se over bilen.. Er vel ett spørsmål som er vanskelig å svare da det er MEGET individuelt i hvert tilfelle?

Skrevet

Slår man beinet sitt, ser man ikke etter blod på armene. Sjekk den delen av bilen/understellet som tok mesteparten av smellen..eller mosen.. eller hva det var som skjedde.

Skrevet
Ja, tips om hvor jeg skal se? Og hva jeg bør se etter?(olje fra dempere, bulker, sprekker?)

skal du sjekke så sjekker du jo over hele sulamitten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...