Olelink Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Jeg har og knekt av en bolt etter for voldsom maktbruk når jeg skulle snøre til bolten. Var ikke noe problem å skru den ut med torx og hånd-skrutrekker bare jeg fikk torxen til å holde i borehullet. Påsto ikke at det ikke ville gå. Kan godt hende det noen ganger er så lett, har selv derimot aldri vært så heldig Men er helt enig, selvfølgelig må man prøve det letteste først Og om dette går er jo ikke'no bedre enn penger spart
H_c Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 det er ikke mamge kronene dem skal ha for dette på verksted altså... 300 maks tenker jeg..
Simpel Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Jeg har og knekt av en bolt etter for voldsom maktbruk når jeg skulle snøre til bolten. Var ikke noe problem å skru den ut med torx og hånd-skrutrekker bare jeg fikk torxen til å holde i borehullet. Påsto ikke at det ikke ville gå. Kan godt hende det noen ganger er så lett, har selv derimot aldri vært så heldig Men er helt enig, selvfølgelig må man prøve det letteste først Og om dette går er jo ikke'no bedre enn penger spart Av og til går det, av og til ikke
GiljeN Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 det er ikke mamge kronene dem skal ha for dette på verksted altså... 300 maks tenker jeg.. må fort betale for en time :S bilen skal kjøres inn heises opp av med dekk prøve å ta av.på igjen med dekk og ut tar litt tid.. eneste er viss du finnet er verksted som ligger litt i grøfte kanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå