Gå til innhold

Min 02` E46 320 Coupe

Howrd
 Share

Anbefalte innlegg

Har snart hatt den et år nå, og har begynt å "få den til" :)

Monterte justerbart understell på den forrige helg, istedefor Eibach fjerene som sto på, var forresten merket med kelleners sport de og, som alt annet på bilen..

Bilen har vært inn til Kelleners Sport i tyskland for styling og senk når den var ny.

Ellers så har den ikke blitt tatt sååå godt vare på av forrige eier. Så luftfilter, pollenfilter og div var stappa med drit.. Nå er alt gjort skikkelig igjen, div lakk skader er rettet og bilen er skikkelig renset innvendig og skal få seg en god polering så snart temperaturen er grei :D

Fakta:

BMW E46 320 Coupe 2002mod

M54B22

Mods:

- Aerodynamic kit, montert og lakkert av Kelleners Sport

- Dobbel eksos, begge sider fra Kelleners Sport

- Inpro Frontlykter

- Hvite blink hele veien rundt

- AP justerbart senkesett

- 18" 40/225 frem og 18" 40/235 bak Kelleners Sport

Planer:

- Lakkere innmat i lyktene sort [Gjort, byttet til orginal innmat]

- Nye bremseskiver frem og bak, samt klosser [byttet]

- Glassblåse og lakkere calippere sort

- Nye foringer, usikker på om jeg skal velge powerflex eller oem.

- Carbon emblemer

- Sorte blink frem og sider

- Nye felger 19"?

så husker jeg ikke mer i farta :wink:

Bilder:

jqm8fexyysrrctf73mha.jpg

ejueeou7l407x6l5n0sa.jpg

3s2az9asuc8rwf8l5hwr.jpg

3pcjdqom16s3gmkywp16.jpg

2rzpyi2ci11v4sv966zv.jpg

9uzleuxx3ec1qhfyh07s.jpg

i0cefrvse9a0zlof2s62.jpg

i8tlb9b2j2pbp2ytt880.jpg

q36hqulmh3pavtnxgtx1.jpg

x6rfq6ureotupx7dnb9b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike! :D var rå denne bilen gitt! 8) planene jeg heller ville hat hadde vært:

- Sorte nyrer

- Byttet chrom listene rundt "vinduene" i sort

- Carbon emblemer

- Bakrute senker

- Carbon (senterkop emblemer/"hjul emblemer")

Ellers ganske så pen gøyt og se ikke alle går for M font osv! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå E46 dette her! :)

Syntes den kledde chromen greit jeg.

Men karbon emblemer som nevnt over her er jeg med på ;)

Også kanskje space ut bakfelgene så dem fyller opp tomrommet i hjulbuen?

Edit; Eller det blir vel kanskje ikke et problem siden jeg faktisk leste i tråden nå og så at nye felger skal handles :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg likte denne. Kanskje fronten mer en baken. Likte aero-fronten veldig godt!

Ville fått lakkert eller bytta de horrible chromelyktene og fjerna øyelokkene. Ellers flott bil. :)

Kanskje invistere i LED-baklykter.. Ser fort mye nyere ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike! :D var rå denne bilen gitt! 8) planene jeg heller ville hat hadde vært:

- Sorte nyrer

- Byttet chrom listene rundt "vinduene" i sort

- Carbon emblemer

- Bakrute senker

- Carbon (senterkop emblemer/"hjul emblemer")

Ellers ganske så pen gøyt og se ikke alle går for M font osv! :wink:

Hehe, mye av dette var med i "så husker jeg ikke mer.." :lol:

bortsett fra sorte nyrer da, det jeg noe jeg må vurdere sidern bilen er så mørk.. har LENGE hatt lyst på nyrer med sort innmat, liker egentlig ikke at innmaten er chrome, chrome generelt er :-&

sto faktisk også bakrutesenker på den, som bestemte seg for å "ta av" under kjøring :lol:

Så den ble ikke funnet igjen i ettertid :)

Ang. bytte til "shadowline", så har jeg tengt å bestille en tape som gjør susen.. fås kjøpt i statene, over e-bay.. Så svinaktig dyrt for sorte lister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg likte denne. Kanskje fronten mer en baken. Likte aero-fronten veldig godt!

Ville fått lakkert eller bytta de horrible chromelyktene og fjerna øyelokkene. Ellers flott bil. :)

Innmaten i de lyktene SKAL lakkere ja ;) grunnen til at jeg velger å lakkere de, kontra å sette i de orginale, er fordi det er linse-lykter på de nye, mens de gamle er ikke-linse.. synes de ser bedre ut med linser :)

vet ikke helt om jeg har lyst på led-lykter, synes ikke de orginale er så værst jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmaten i de lyktene SKAL lakkere ja ;) grunnen til at jeg velger å lakkere de, kontra å sette i de orginale, er fordi det er linse-lykter på de nye, mens de gamle er ikke-linse.. synes de ser bedre ut med linser :)

vet ikke helt om jeg har lyst på led-lykter, synes ikke de orginale er så værst jeg :)

Må si meg enig med de LED lyktene. Fikk med splitter nye led baklykter da jeg kjøpte min bil, prøvde de på, og solgte de etterpå. Syns de originale er de fineste for E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. bytte til "shadowline", så har jeg tengt å bestille en tape som gjør susen.. fås kjøpt i statene, over e-bay.. Så svinaktig dyrt for sorte lister..

Det du kan gjøre, som er billig og blir bra, er å kontakte noen i nærområdet ditt som driver med glassblåsing og pulverlakkering.

Jeg pulverlakkerte mine på e34'n, og det ble stygg bra =)

(Ps: må jo nevne at jeg fikk en ekstra god pris pga en kompis som jobbet der, men worth-a-shot! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan gjøre, som er billig og blir bra, er å kontakte noen i nærområdet ditt som driver med glassblåsing og pulverlakkering.

Jeg pulverlakkerte mine på e34'n, og det ble stygg bra =)

(Ps: må jo nevne at jeg fikk en ekstra god pris pga en kompis som jobbet der, men worth-a-shot! )

Ja, så lenge lakken sitter godt så kan vel det også funke:) den tapen jeg snakker om er vel på 40m, så det blir ivertfall nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de LED lyktene. Fikk med splitter nye led baklykter da jeg kjøpte min bil, prøvde de på, og solgte de etterpå. Syns de originale er de fineste for E46.

Synes egentlig jeg også (uten serlig erfaring) at de orginale ser best ut.. men er vel mange meninger om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Liten update her å da :)

Har byttet frontlykter til sort, samt blink.. Ble myyyyyye bedre etter min mening..

Justert senk mer "riktig" med myyye tyskerstuk :D skal på 4-hjulskontroll nå, for deretter å bestille 10mm spacere bak for å få felgene lengre ut 8)

Polerte også i går, nyyydelig resultat med meguiars 3-trinns polering :D

29ih17nvlmfee41pkixo.jpg

fvu938iebuz8jhm1q5bu.jpg

u800bp0waup2eelu0yml.jpg

yhyf6p04upyzbee8nnt0.jpg

Synd jeg bare har mobilkamera, må investere i nooooe bedre speilrefleks snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...