Howrd Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Måtte det vett tok den innvendig Skjer lite med denne for tia ja, pengene går på E30`n... Er ferdig med å rustsveise karossen på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Fått tak i motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Nice M3 å nei var bare en 320i greit med 4 utblås da ja hehe Neida bare fleipa,kjempe fin bil å ikke alt for mye crom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Nice M3 å nei var bare en 320i greit med 4 utblås da ja heheNeida bare fleipa,kjempe fin bil å ikke alt for mye crom. Slike kommentarer GIDDER JEG IKKE i denne tråden!!!!!!!!!! Hehe, neida Synes det er fett jeg, men hadde jeg hatt pengene dobbeleksosen sikker har kostet, så hadde jeg vel kanskje brukt det oppå en større sum for å få tak i noen skikkelig fete kantfelger Men bakfangeren er jo lagd for 2x2, og passer bra på bilen, så det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 pen bil dette du kan bytte den i e30en min heheheh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Ble en liten upgrade her å da Har blitt mye E30 for tiden, så måtte ut med noen kroner på denne fronten å, med nye spacere bak, FK 20mm.. Bilde før: Etterpå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ble mye bedre med spacer, men det subber ikke i plastikken med folk baki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Ble mye bedre med spacer, men det subber ikke i plastikken med folk baki? Kjører ikke med folk baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå