Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du må jo ikke selge denne!..tror du kommer til og angre viss du ikke gjør denne færdig :D du er jo kommet så langt! gjør færdig bilen og vurdere og selge da istedet for :wink:

Skrevet

Mere bilder og dette så meget bra ut.

Men se å få deg noen nye felger. Tenk å bytte de du hadde ut med disse stygge Rondel hjula.

Rondel hjul passer overhodet ikke på E30 gutt. ( min mening)

Skrevet

Men se å få deg noen nye felger. Tenk å bytte de du hadde ut med disse stygge Rondel hjula.

Enig, Få deg BBS RS hjul!! det fortjener den!!

Skrevet

Enig, Få deg BBS RS hjul!! det fortjener den!!

BBS i 17" som er planen, men faaaen da jeg er skolegutt å har ikke penger til RS enda. Men har fått læreplass i nordsjøen så den skal få skikkelige hjul og skikkelig motor til neste år håper jeg :D

Skrevet
RS er tøft, men fins mange kule felger som ikke koster sjorta da. De gull felgene dine da?

har gull felgene enda, men må bare bytte dekk på de, så jeg slipper de ballong dekka. Men de er jo akuratt like rondellene bare at de er sølv å breiere kant en gullfelgene

• 3 weeks later...
Skrevet
fortsatt til salgs?

Med skilter eller??

Følger rondell hjula med?

Jess. alt er med, den sviver nå å har netopp påkosta den 10 tusen i datasprut. den er eu gokjent ja så bare å betale årsavgift så får du skilta.

DSC_0028_29_30_31.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0010-1.jpg

DSC_0034.jpg

IMG_2192.jpg

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...