leif harald Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Bilder ? Kan legge ut bilder i helga, får den mest sansynlig fra lakk til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Du må jo ikke selge denne!..tror du kommer til og angre viss du ikke gjør denne færdig du er jo kommet så langt! gjør færdig bilen og vurdere og selge da istedet for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Dude , ikke selg .. alle har litt motgang når de har ett prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Tror nokk jeg beholder den, ble så sinnsykt bra resultat!! bilder sier mer en tusen ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Mere bilder og dette så meget bra ut. Men se å få deg noen nye felger. Tenk å bytte de du hadde ut med disse stygge Rondel hjula. Rondel hjul passer overhodet ikke på E30 gutt. ( min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Mere bilder og dette så meget bra ut.Men se å få deg noen nye felger. Tenk å bytte de du hadde ut med disse stygge Rondel hjula. Rondel hjul passer overhodet ikke på E30 gutt. ( min mening) Enig, Få deg BBS RS hjul!! det fortjener den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Mere bilder og dette så meget bra ut.Men se å få deg noen nye felger. Tenk å bytte de du hadde ut med disse stygge Rondel hjula. Rondel hjul passer overhodet ikke på E30 gutt. ( min mening) Enig, Få deg BBS RS hjul!! det fortjener den!! BBS i 17" som er planen, men faaaen da jeg er skolegutt å har ikke penger til RS enda. Men har fått læreplass i nordsjøen så den skal få skikkelige hjul og skikkelig motor til neste år håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 RS er tøft, men fins mange kule felger som ikke koster sjorta da. De gull felgene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 RS er tøft, men fins mange kule felger som ikke koster sjorta da. De gull felgene dine da? har gull felgene enda, men må bare bytte dekk på de, så jeg slipper de ballong dekka. Men de er jo akuratt like rondellene bare at de er sølv å breiere kant en gullfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Bra valg at du beholdt den, tror du ville innsett at du hadde gjort et dumt salg i etterkant. Den ble kjempefin med den nye fargen, så bare stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Alt er til salgs for rett pris Tårnstiver forran montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Sjekke bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 fortsatt til salgs? Med skilter eller?? Følger rondell hjula med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 fortsatt til salgs?Med skilter eller?? Følger rondell hjula med? Jess. alt er med, den sviver nå å har netopp påkosta den 10 tusen i datasprut. den er eu gokjent ja så bare å betale årsavgift så får du skilta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg