Stian_B Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Solgt eller beholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Solgt eller beholdt? Ikke solgt. tror jeg skal ha den selv om jeg ikke får et bra bud. Bilen er til lakk nå å ser ut til og bli en stk ganske strøken e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Jeg er interessert, hvis du allerede ikke har solgt den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Jeg er interessert, hvis du allerede ikke har solgt den da... Ikke solgt nei, men blir ikke solgt uten at jeg får en bra pris. Har splitternye deler liggende for 65 tusen. + felger og div brukt. Netopp fått nye felger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 interessert i innbytte? har en strøken e39 528. mfrondt senket tona ruter 18" rondell og mye ekstrautstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 interessert i innbytte? har en strøken e39 528. mfrondt senket tona ruter 18" rondell og mye ekstrautstyr km osv da, skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Kan gi deg 100K for den, hvis det ikke er for mye jobbing før den er kjøreklar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Kan gi deg 100K for den, hvis det ikke er for mye jobbing før den er kjøreklar. 100k er fot lite. Denne bilen blir ganske strøken. og bilen kommer til og være så og si ferdig i helgen. Bare kobling av motor igjenn da Noen som byr mer en 100? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 interessert i innbytte? har en strøken e39 528. mfrondt senket tona ruter 18" rondell og mye ekstrautstyr Denne er fiin og veldig godt holdt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 interessert i innbytte? har en strøken e39 528. mfrondt senket tona ruter 18" rondell og mye ekstrautstyr Denne er fiin og veldig godt holdt=) jaok, men ikke noe for meg. gått får langt + jeg trenger penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 heftig;) gleder meg til bilder.. pris har du satt på den når den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 heftig;) gleder meg til bilder.. pris har du satt på den når den er ferdig? Vet ikke nor den er ferdig. men over helga er den så gått som klar hvertfall. bare motor igjenn. å skal den selges så må den selges nå før sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Kan gi mer, men da må den være kjøreklar når jeg kjøper den isåfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Kan gi mer, men da må den være kjøreklar når jeg kjøper den isåfall... hehe, da har jeg den sikkert selv. er pga jeg ikke har tid at jeg selger. Men over helgen er det nokk bare motor kobling igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoegren Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg